Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
17” inch gaat er net goed onder vind ik! en ja smaken verschillen! maar wat veercomfort betrefd, deze die ik wil kopen heeft diravi en hydractive, dus,,ik vermoed, dat ik kwa veerkomfort en sturen niet zoveel zal moeten inboeten
Blooper1963 schreef:17” inch gaat er net goed onder vind ik! en ja smaken verschillen! maar wat veercomfort betrefd, deze die ik wil kopen heeft diravi en hydractive, dus,,ik vermoed, dat ik kwa veerkomfort en sturen niet zoveel zal moeten inboeten
Daar zou ik niet helemaal vanuit gaan. Hoe soepel je de hydractieve vering ook maakt, kleine oneffenheden zoals klinkers, richeltjes enz. worden wel doorgegeven aan de carosserie. Je hebt juist comfortabele (= zo hoog mogelijke wanghoogte) banden nodig om dit op te vangen. Ik heb zelf 16” velgen met 205-55/16 banden en een inmiddels goed zwevende XM, maar overweeg nog steeds om die 16” om te ruilen voor 15” standaard velgen. Pas dan wordt het echt een vliegend tapijt….
groet,Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Tja! er staan 15” alu velgen op,op deze,die ik wil kopen, die dan maar eens deftig oppoetsen