5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 

Ik kan een citroen XM kopen, goed of niet goed?
ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 606

Gepost: 13 augustus 2007 12:10 PM
  [ # 61 ]

kzou hem laten staan en wachten op een betere !

probeer een rijdende, gekeurde en bij voorkeur van een liefhebber te zoeken, moet voor een type 1 echt wel voor 1500 tot 2000 e lukken

bovendien vind ik de onderhoudshistorie erg belangrijk om te weten, de xm is behoorlijk onderhoudsgevoelig, zo,n v6 rijd heeerlijk en staat nie voor niks al een “tijdje” stil

Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl

Profiel  

P.Jager86
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 31

Gepost: 13 augustus 2007 12:24 PM
  [ # 62 ]

Ik kom ook weer eens met een reactie… Heb een druk weekend gehad. Als ik alle reacties zo eens bij langs ga dan…. Dan ga ik hem helaas wel laten staan net zoals iedereen zegt. Ik wil de genoemde risico’s liever niet lopen.  Ik kijk toch nog even verder.

Voor gebruiker Mathijs, ik moet er zeker van kunnen zijn dat hij wel door de komende APK komt, of we moeten er een bepaalde afspraak over kunnen maken. Dan kunnen we er nog eens over praten…  Very Happy

Voor Han S, ik wil toch echt een V6, of je moet een heel leuk aanbod voor mij hebben.

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 13 augustus 2007 12:34 PM
  [ # 63 ]
P.Jager86 schreef:

Ik kom ook weer eens met een reactie… Heb een druk weekend gehad. Als ik alle reacties zo eens bij langs ga dan…. Dan ga ik hem helaas wel laten staan net zoals iedereen zegt. Ik wil de genoemde risico’s liever niet lopen.  Ik kijk toch nog even verder.

Voor gebruiker Mathijs, ik moet er zeker van kunnen zijn dat hij wel door de komende APK komt, of we moeten er een bepaalde afspraak over kunnen maken. Dan kunnen we er nog eens over praten…  Very Happy

Voor Han S, ik wil toch echt een V6, of je moet een heel leuk aanbod voor mij hebben.

De komende apk mag in principe nu al, maar daarvoor moet de auto volgens mij uit schorsing gehaald worden en das waarschijnlijk voor Matthijs een kostbare bezigheid (weet niet hoe lang die al geschorst staat?)
Wat wel een optie is, is de auto bij een bekende garage laten apk voorkeuren. Dan doen ze zeg maar een apk keuring, maar de auto wordt niet bij de rdw afgemeld. Krijg je toch een beeld van de apk eisen…

Xsara Coupe

Profiel  

ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 13 augustus 2007 12:38 PM
  [ # 64 ]

schorsen kost 60 euro, ontschorsen kost helemaal niets…...maar de wegenbelasting gaat wel weer lopen natuurlijk Cool

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5164

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 13 augustus 2007 01:21 PM
  [ # 65 ]

Ik kan me een (recent) draadje herinneren met de vraag of een geschorste auto APK gekeurd mocht worden. De conclusie van het draadje was ‘ja’.

Voor details zal je even moeten zoeken, ik kan hem zo 123 niet vinden.

Groet,

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 13 augustus 2007 01:59 PM
  [ # 66 ]
Xsara Coupe schreef:
P.Jager86 schreef:

De komende apk mag in principe nu al, maar daarvoor moet de auto volgens mij uit schorsing gehaald worden en das waarschijnlijk voor Matthijs een kostbare bezigheid (weet niet hoe lang die al geschorst staat?)
Wat wel een optie is, is de auto bij een bekende garage laten apk voorkeuren. Dan doen ze zeg maar een apk keuring, maar de auto wordt niet bij de rdw afgemeld. Krijg je toch een beeld van de apk eisen…

Xsara Coupe

Geen probleem. Ik kan eventueel met TS in geschorste staat even naar een garage in de buurt rijden voor APK. Ik start en rij weg met de XM hoor, hij zit niet onder 10 cm stof.  Wink

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 13 augustus 2007 02:11 PM
  [ # 67 ]
ronaldeponald schreef:

schorsen kost 60 euro, ontschorsen kost helemaal niets…...maar de wegenbelasting gaat wel weer lopen natuurlijk Cool

Dat snap ik, maar als je binnen 3 maanden na het schorsen weer ontschorst, dan betaal je als boete weer alle wb vanaf de schorsingsdatum…
En als een geschorste auto ook gekeurd mag worden, keuren die hap! Ff groene platen vragen aan de garage voor de zekerheid. Is je xm ook meteen verzekerd!

Xsara Coupe

Profiel  

P.Jager86
< 100 berichten
Rank

Gepost: 13 augustus 2007 02:22 PM
  [ # 68 ]

Mathijs, ik stuur je een PB

Profiel  

ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 13 augustus 2007 03:57 PM
  [ # 69 ]

Dat snap ik, maar als je binnen 3 maanden na het schorsen weer ontschorst, dan betaal je als boete weer alle wb vanaf de schorsingsdatum…

ohw die van mij is geschorst geweest van 23-04-06 tot 31-07-06…....net goed dan Laughing

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 13 augustus 2007 09:27 PM
  [ # 70 ]
Xsara Coupe schreef:
ronaldeponald schreef:

En als een geschorste auto ook gekeurd mag worden, keuren die hap! Ff groene platen vragen aan de garage voor de zekerheid. Is je xm ook meteen verzekerd!

Xsara Coupe

als hij hem overschrijft niet natuurlijk Wink

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 13 augustus 2007 09:29 PM
  [ # 71 ]

Is dat zo?
Maar ik neem aan dat de auto eerst gekeurd moet worden, en daarna pas naar de nieuwe eigenaar gaat Wink

Xsara Coupe

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 14 augustus 2007 01:04 AM
  [ # 72 ]
Xsara Coupe schreef:

Is dat zo?
Maar ik neem aan dat de auto eerst gekeurd moet worden, en daarna pas naar de nieuwe eigenaar gaat Wink

Xsara Coupe

Volgens mij niet. Waarom keuren? APK blijft van kracht.
Knäckor schreef trouwens laatst dat je zelfs geschorst naar de APK mag rijden.

Maar anyways, ik heb nog een geïnteresseerde uit Alkmaar die morgen of overmorgen komt. Dus snelheid is geboden.
Die wil proefrijden, maar neemt gewoon groene platen mee zegt ie.

Profiel  

P.Jager86
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 augustus 2007 01:10 PM
  [ # 73 ]

Voor de komende tijd ga ik helemaal mijn plannen voor een XM even naast me neerleggen, ik heb een finaciele tegenvaller, iets wat je niet moet hebben met een XM naar alle reactie kijkend.
Even voor andere liefhebbers, de auto die ik eerst op het oog had staat bij auto bijma in Drachten, hij staat niet op hun website maar er staan wel 2 andere XM-en op hun website waaronder een diesel (dan praat je pas over veel wegenbelasting…) Kenteken van de auto is XZ-79-XH het gaat om een V6 ambiance, lees het forum door voor de mogelijke problemen. Gebruiker Rudmer’86 kan een telefoonnummer voor een eventuele liefhebber regelen van de ex-eigenaar.
In ieder geval bedankt voor al jullie reacties en in de toekomst komt er vast wel een XM voor mijn deur te staan! (Misschien eerst een BX, toch het comfort maar minder kosten?)
Groetjes

Profiel  

Lampie
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 645

Gepost: 14 augustus 2007 09:36 PM
  [ # 74 ]

Nou! Ik denk dat er veel mensen interesse hebben na dit draadje, hehehe. Maar met de informatie die hier neergezet is, weet iemand m misschien voor 500 euro of zelfs minder los te peuteren. Dan is het wellicht nog een leuke opknapper.

Groetjes Erik!

Profiel  

P.Jager86
< 100 berichten
Rank

Gepost: 22 augustus 2007 06:17 PM
  [ # 75 ]

Heej!

Ik heb eerst maar een ZX gehaald voor het citroen gevoel, die XM die komt nog wel eens !!!
Maar ik heb een mooie XM gevonden voor de liefhebber, uit 1995, 2.0 16v voor € 1500,- hieronder de website.

Groetjes

Profiel  

5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook