Bestelde kleur wijzigbaar?
ronald1963
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 141

Gepost: 13 augustus 2007 10:03 PM

Ik heb eind juni een Grand C4 Picasso 2.0 HDiF Exclusief besteld.
Zwart (Noir Onyx) met Integraal leer.

Nu zou ik de kleur toch graag willen wijzigen naar Icare (vind ik in het echie toch wel erg mooi!) maar de dealer zegt dat Citroen, zodra de bestelling is ingevoerd, zelfs geen kleurwijzigingen accepteert!
Je kunt alleen de bestelling annuleren, een nieuwe bestelling plaatsen, en weer achteraan in de rij aansluiten…

Ik heb dat bij andere fabrikanten nog nooit meegemaakt.
Wie weet of dit zo is, of dat de dealer gewoon geen zin heeft om er de moeite voor te doen?

C4P7 2.0 HDiF 164pk, EB6V Exclusive Noir Onyx, Xenon, Yellowstone integraal leer, RT3e + Hifi, 18" Krakatoa, Panoramadak, Pac det. 2, afn. trekhaak, dorpelbeschermers, Protech behandeling, alarm.
Parbleu, quelle qu’une voiture!

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 13 augustus 2007 11:31 PM
  [ # 1 ]

Yep, jammer genoeg is dit echt zo.

Het is echter niks vreemds. Dit gaat zo bij alle fabrikanten. Als de order eenmaal door de fabriek geaccepteerd is, kan je niets meer wijzigen. Dus nog wel zolang er geen ordernummer voor jouw auto is aangemaakt. Echter aangezien jij al een week of 5-6 geleden besteld heb, denk ik dat je in dat opzicht te laat bent.

Zoals gezegd, bij andere fabrikanten is dit ook zo. Het scheelt natuurlijk wel als de fabrikage tijd zoals bij een ‘normaal’ model zo tussen de 6 en 10 weken ligt. Dan kan je nog ‘es wat makkelijker beslissen om je order de cancellen en een gewijzigde order te plaatsen.
Maar bij een levertijd van 5 tot 6 maanden wordt het natuurlijk wel een beetje een ander verhaal.

Maar troost je, Noir Onyx is echt een prachtkleur voor een Exclusief.  Wink

Profiel  

ronald1963
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 141

Gepost: 14 augustus 2007 01:35 AM
  [ # 2 ]

Thnx voor je snelle reactie, Tilanus!

Nou weet ik in elk geval zeker dat ‘t geen onwil v.d. dealer is.
Dealer had ‘t trouwens over ca. 4 mnd levertijd, en dacht dat ze nu wel aan ‘t inlopen waren. Dat ‘t dus wel minder dan 4 mnd zou kunnen worden.
Ik weet niet of het feit dat ik er alle bestelbare opties (muv DVD speler) bij besteld heb in positieve of negatieve zin van invloed is…

Nou ja, ik probeer maar gewoon af te wachten.
Niet zo’n probleem trouwens omdat nu ook een héérlijke auto rij, alleen wel een ander uiterste.

C4P7 2.0 HDiF 164pk, EB6V Exclusive Noir Onyx, Xenon, Yellowstone integraal leer, RT3e + Hifi, 18" Krakatoa, Panoramadak, Pac det. 2, afn. trekhaak, dorpelbeschermers, Protech behandeling, alarm.
Parbleu, quelle qu’une voiture!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook