Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ik zag op menig foto’s,ook dewelke ik genomen heb van de V6,die ik ga kopen,dat er onder de radio nog een één DIN’s bakje zit!! als ik de radio verwijder + het bakje,kan er dan iets ingezet worden van 2 DIN formaat?? bvb een nav met 7 inch scherm,zoals deze van kenwood en nu ook de BT-HD van pioneer??
Dan zul je ook het balkje wat tussen de twee bakjes zit moeten verwijderen…
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Dat lijkt me niet zo’n probleem…
2din is natuurlijk wel erg chique.
Domme vragen bestaan niet.
Dat zal wel kunnen, alleen is het dan geen 2 din, maar 2 din + dat balkje van 1cm. Dat zul je dus wellicht moeten opvullen oid.
Animal triste post coitum
Mmmm… volgens mij is dat inclusief het balkje precies het 2-din formaat. Het zal in ieder geval niet veel schelen.
Anders: meten is weten. Ff googlen naar inbouwmaten van een 2-din apparaat en het nameten in de auto… die je nog niet hebt bedenk ik net.
Gelukkig heb ik zaterdag bij Serge een los radio/opbergvak-bevestigingsplaat meegenomen, dan zal ik het morgen wel ff nameten.
Groetjes Erik!
ik heb er een tft scherm in gepropt en het past allemaal maar net !
kben dr eigenlijk niet helemaal tevreden mee omdat het tft scherm niet ver genoeg kan openklappen doordat het houten klepje in de weg zit, wel zit het heel netjes weggeborgen achter dat klepje
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
@ronald:
Ja maar dat is geen dubbeldinradio welke jij hebt!! dat is een 1 DIN’s met klapscherm!!
Dit is een dubbeldinradio/DVD/navigatie van kenwood en dit zou moeten passen mits ik er mss een filterdun metalen tussenplaatje in zwart moet tussensteken om de 2 DIN maat te verkrijgen,mocht dit zo reeds al niet zijn
Dit is een dubbeldinradio/DVD/navigatie van kenwood
ohw sorry ops:
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl
Net even opgemeten: Het gat, met het balkje eruit meet 182 x 120 mm. Ff gegoogled en kom ik toch 2 apparaten tegen met een afmeting van 182 x 112. Ook eentje van 178 x 100? Die zal wel niet kloppen ... Ik denk dat het toch een beetje opvullen wordt, maar misschien valt het front net over het gat heen.
Groetjes Erik!
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Lampie schreef:Net even opgemeten: Het gat, met het balkje eruit meet 182 x 120 mm. Ff gegoogled en kom ik toch 2 apparaten tegen met een afmeting van 182 x 112. Ook eentje van 178 x 100? Die zal wel niet kloppen ... Ik denk dat het toch een beetje opvullen wordt, maar misschien valt het front net over het gat heen.
Eens je het gat hebt met het balkje verwijderd, dacht ik een metalen plaatje te maken,welke ik tegen de bestaande opening schroef of lijm,en daar,op voorhand, een gat in maak op de maat van de desbetreffende radio of dvd navigator,welke er in zal komen;
Natuurlijk in het zwart gespoten,en als ,je dan het houten klapdeksel dicht doet,zie je het al helemaal niet meer zitten
Kan ook nog, ja. En dan antislipzwart gebruiken, dat past mooi bij het ruwige van het omliggende plastic!
Groetjes Erik!
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
of krimplak in het zwart,maar das aardig duur!! ik kan er ook nog altijd een plaatje hout inzetten, bezet met dezelfde kleur van het houtinleg!! dat zal nog mooier wezen