De perfect passende caravan spiegel voor de C4 PICASSO is gevonden
Alleen ik weet nog niet waar te koop
Op een camping heb ik ze geleend van een mede cararavan bezitter en heb de spiegeles op mijn C4 Picasso geplaatst. EEN FLUITJE VAN EEN CENT. De spiegel heeft geen rubber riemen die verschuiven. maar twee klemmen die op alle manieren zijn te verstellen en die alleen aan de bovenkant van de autospiegel worden geplaatst. Vier keer per spiegel een kruisknop aan draaien en de spiegel zit muurvast. De Auto spiegel behoud alle instellingen (autm inklappen en in de achteruit blijft ook het spiegelglas draaien naar het achterwiel) De caravan spiegel is van een Engels merk MILENCO Verder staan er nog gegevens op 111 PATTENT PEND 0265154 RDA C2006. De eigenaar zei dat ze in het westen van Nederland bij elke caravan handel te koop waren maar ik heb ze nog nergens gevonden ook niet op internet. Wie ze vindt mag het zeggen en ik schaf ze meteen aan.
groeten en succes
Bingo
Ik heb effe de topictitel aangepast…
want WE ZIJN NIET DOOF

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Hier is de website van Milenco zelf:
En er is een pagina met internet verkop adressen beschikbaar, optie??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Rene van Maren schreef:Ik heb effe de topictitel aangepast…
want WE ZIJN NIET DOOF
![]()
Ik dacht dat er velen belangstelling zouden hebben en daarom wou ik even opvallen PS er staan heel wat meer topic’s in hoofdletters maar deze zijn je zeker ontgaan? Wat het met doofheid te maken heeft ontgaat mij.
Forum ==> HOOFDLETTERS = schreeuwen
C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Bingo schreef:Rene van Maren schreef:Ik heb effe de topictitel aangepast…
want WE ZIJN NIET DOOF
![]()
Ik dacht dat er velen belangstelling zouden hebben en daarom wou ik even opvallen PS er staan heel wat meer topic’s in hoofdletters maar deze zijn je zeker ontgaan? Wat het met doofheid te maken heeft ontgaat mij.
Volgens de net-etiquette houdt het gebruik van hoofdletters in: hard praten/schreeuwen.
Maar heeft u wat aan mijn links?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
kijk voor de dealeradressen op http://www.kampeerzaken.nl
vul aan de rechterkant milenco in en je provincie. Er komt dan een lijst met dealers.
succes ermee
hogervp schreef:Bingo schreef:Rene van Maren schreef:Ik heb effe de topictitel aangepast…
want WE ZIJN NIET DOOF
![]()
Volgens de net-etiquette houdt het gebruik van hoofdletters in: hard praten/schreeuwen.
Maar heeft u wat aan mijn links?
Jazeker het gaat om de caravanspiehel Milenco Aero Towning Mirror
bedankt. Nu nog een verkoop adres in Nederland en dan is het kat in’t bakkie
remind schreef:kijk voor de dealeradressen op http://www.kampeerzaken.nl
vul aan de rechterkant milenco in en je provincie. Er komt dan een lijst met dealers.
succes ermee
Ik heb 16 plaatsen in Overijssel gevonden die de bewuste spiegel verkopen. De Adreslijst kwam naar voren op de site van GIMEG.nl (groothandel) waar je per provincie aan kunt klikken voor de verkoop
aan particulieren.
hkonin02 schreef:Forum ==> HOOFDLETTERS = schreeuwen
Dan is het toch goed gegaan want ik het het wel van de daken schreeuwen zo blij ben ik dat de juiste spiegel heb gevonden.
MOOI
Om de perfect passende spiegel te zien ga naar http://www.milenco.com Klik dan links op het scherm op mirrors er komen nu twee spiegels in beeld klik nu op de spiegel milenco aero towning mirror en er komt een uitgebreide beschrijving. Ik heb de spiegels reeds in mijn bezit en het werkt fantastisch Op de site van gimeg.nl ( de importeur) kun je per per provincie de wederverkopers aanklikken. Ik heb alle adressen afgebeld maar niemand had ze in voorraad. Mijn caravan dealer, Caravan centrum Balkbrug heeft ze voor mij besteld en binnen 4 dagen kon ik ze ophalen prijs € 62,50 Ik denk dat dit de prijs is zonder speciale kosten voor de speciale op zich zelf staande bestelling. Ook heb ik de mogelijkheden om te bestellen aan mijn citroen dealer door gegeven en de spiegels laten zien Ook die was erg tevreden met dit type spiegel
Doe er je voordeel mee,
gr. Bingo
C4 PICASSO 5 ZIT
Nog een kleine aanvulling op dit item:
De Aero Towing Mirror van Milenco past ook uitstekend op de C4 Berline en Coupe. Alleen een beetje uitkijken dat je bij de montage van de spiegels de klemmen vij houd van het glas (van de autospiegels bedoel ik), anders komt de verstelling in het gedrang.
Bij Erica Recreatie in Zeist kosten ze overigens geen € 62,50 maar € 49,95
Charles Korver, Citrofiel.

Totaal aantal Berichten: 50
- (Grand) C4 Picasso 1.6 THP 155 MAN6 Exclusive
- BX .
- ZX 1.4i Reflex
- Xsara Picasso 1.8I 16V
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV
- C3 Picasso .
vind nergens een dealer in belgie jammer
Als je klikt op Gimeg internationaal en dan naar verkooppunten gaat komen alle provincies in nederland en Belgie in beeld daar kun je de verkoop adressen aanklikken.
Je kunt ook direkt naar http://www.gimeg.nl gaan en dan naar verkooppunten
succes
Edit mod.. Quote verwijderd
Niet alle gimeg verkooppunten hebben de spiegel. Sterker op mijn zoektocht sprak ik dealers die melden dat Milenco al lang geen spiegels meer maakt. Voor de (noord)Noord-Hollanders Pauw recreatie in Heerhugowaard heeft er tientallen liggen.
En inderdaad een perfecte spiegel!
Berlingo I 1.9D (grijs)
Berlingo I 1.6 16V
Beringo II 1.6 16V
Grand C4 Picasso 2.0 HDiF Exclusive EB6V
Grand C4 Picasso 1.6 HTP Exclusive
Grand C4 Picasso 165 HTP Shine