mark15 schreef:Tis wel beter dat het niet meer veranderd wordt.
Is alleen maar verwarrend als mensen hun naam veranderen.mijne is simpel: me voornaam en me leeftijd
(WIST NIKS BETERS )Gr mark
Handig, je blijft je hele leven 15….....
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
stoterstangen90 schreef:mark15 schreef:Tis wel beter dat het niet meer veranderd wordt.
Is alleen maar verwarrend als mensen hun naam veranderen.mijne is simpel: me voornaam en me leeftijd
Ja weet ik, dacht ook niet echt diep na toen ik het deed.
Daarom zei ik ook wist niks beters.
en als ik straks ouder ben is het gewoon de leeftijd dat ik me registreerde
was/ben jij 90??
aaaach maakt het ook uit.
Gr mark
mark15 schreef:stoterstangen90 schreef:mark15 schreef:Tis wel beter dat het niet meer veranderd wordt.
Ja weet ik, dacht ook niet echt diep na toen ik het deed.
Daarom zei ik ook wist niks beters.
en als ik straks ouder ben is het gewoon de leeftijd dat ik me registreerdewas/ben jij 90??
aaaach maakt het ook uit.
Gr mark
zeker niet. Het is afgeleid van een 90cc motorfietsje.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
ach wil je een andere naam simpel toch vraag aan de heren van het forum om je te verwijderen en start een nieuwe naam
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Timo1990 schreef:Ik wil ook alleen mn voornaam, dus alleen Timo. want ik ga mn hele leven natuurlijk geen BX rijden. straks rijd ik C6 ( ) en dan heb ik BX in mn nickname.. maarja, meestal als je je registreerd ga je niet diep denken, wat wil ik als nickname.. vaak gewoon het eerste wat in je opkomt, en achteraf niet naar je zin is
Begin een praatgroep met BXBressers
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Timo1990 schreef:Ik wil ook alleen mn voornaam, dus alleen Timo. want ik ga mn hele leven natuurlijk geen BX rijden. straks rijd ik C6 ( ) en dan heb ik BX in mn nickname.. maarja, meestal als je je registreerd ga je niet diep denken, wat wil ik als nickname.. vaak gewoon het eerste wat in je opkomt, en achteraf niet naar je zin is
Begin een praatgroep met BXBressers
Whahahaha