kheb geprobeerd een dvd/tft in te bouwen, aangezien dit twee aparte units zijn was het erg krap allemaal.
ik heb het onderste vakje gebruikt voor mn tft scherm, ik heb daarvoor wel wat kabels en dergelijke moeten verplaatsen en de zijbekleding van de middenconsule, omdat het klepje van de xm veel ruimte in beslag neemt aan de bovenkant kan ik mn schermpje niet verder als 90 graden uitklappen terwijl het dashboard op ong. 110 graden staat dus 100 % tevreden ben ik ook niet
ik stond bij de mediamarkt en zag daar een mooie van pioneer die bediend werd aan de onderkant van het scherm waardoor hij aan de bovenkant minder ruimte in beslag neemt
heeft iemand eerder zoiets geprobeerd ?
ik hoop maar dat ze het doen !!
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl
Totaal aantal Berichten: 359
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Re: DVD/TFT past maar net (foto’s)
ronaldeponald schreef:kheb geprobeerd een dvd/tft in te bouwen, aangezien dit twee aparte units zijn was het erg krap allemaal.
ik heb het onderste vakje gebruikt voor mn tft scherm, ik heb daarvoor wel wat kabels en dergelijke moeten verplaatsen en de zijbekleding van de middenconsule, omdat het klepje van de xm veel ruimte in beslag neemt aan de bovenkant kan ik mn schermpje niet verder als 90 graden uitklappen terwijl het dashboard op ong. 110 graden staat dus 100 % tevreden ben ik ook niet
ik stond bij de mediamarkt en zag daar een mooie van pioneer die bediend werd aan de onderkant van het scherm waardoor hij aan de bovenkant minder ruimte in beslag neemt
heeft iemand eerder zoiets geprobeerd ?
ik hoop maar dat ze het doen !!
LUXE-probleem.Kijk wel uit voor de politie want een PVB kost € 130.= voor de dvd bekijken tijdens het rijden omdat je niet het overige verkeer in de gaten hebt,net als het niet HF bellen!Is wel leuk voor de kids of de chauffeur als moeders naar AH gaat?
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Kijk wel uit voor de politie want een PVB kost € 130.= voor de dvd bekijken tijdens het rijden omdat je niet het overige verkeer in de gaten hebt,net als het niet HF bellen!I
als ik alleen ben staatie toch nooit aan, of maakt het voor de boys in blue niet uit of je passagiers heb of niet ?
als de dvd overduidelijk op een plaats zit waar de bestuurder echt absoluut niet afgeleid kan worden door beelden…..., volgens mij geen probleem
BX Deauville, 1994, Diesel, 301000 km…. RIP..
BX TRD Turbo,1989, 119000 km nu 134000, verkocht
BX 16TRS Automatic, 1986, 192000 km…,verkocht
XM D12Turbo, 1997, 384000…...1-2009, 465000 verkocht
XM 2.1TD, 1997, 321000….....354000 te koop
Wel handig dat ik even bij je kan spieken hoe het resultaat is van een dergelijk scherm Zit het zelf ook al een tijdje te overwegen.
Ik had ergens wel een beetje het vermoeden dat de hoek van dat scherm een probleem zou kunnen vormen.
Hoe is de afleesbaarheid eigelijk voor de bestuurder ? Je heb t er ook nav op zitten ? Werk dat nog een beetje prettig zou laag?\
Misschien dat ik eens ga kijken wat de opties zijn om een TomTom in een ventilatie gat te proppen…
shoohoo uit de oude doos
kheb er geen nav. op zitten wel optioneel achteruitrijden voor lullo’s en wijfen
bij mij kijkt eigenlijk alleen mini-me naar dat tft-tje, ik ga hem er mss weer uit slopen….kzit meer te denken aan een dakscherm ivm de ruime cabine
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
gompy58 schreef:Wel handig dat ik even bij je kan spieken hoe het resultaat is van een dergelijk scherm Zit het zelf ook al een tijdje te overwegen.
Ik had ergens wel een beetje het vermoeden dat de hoek van dat scherm een probleem zou kunnen vormen.
Hoe is de afleesbaarheid eigelijk voor de bestuurder ? Je heb t er ook nav op zitten ? Werk dat nog een beetje prettig zou laag?\
Misschien dat ik eens ga kijken wat de opties zijn om een TomTom in een ventilatie gat te proppen…
in dat geval heb ik nog een kenwood KNA-G520 met een DDX6029 nieuw in doos in de aanbieding. deze heeft een verstelbaar scherm.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
garagestmarien schreef:gompy58 schreef:Wel handig dat ik even bij je kan spieken hoe het resultaat is van een dergelijk scherm Zit het zelf ook al een tijdje te overwegen.
in dat geval heb ik nog een kenwood KNA-G520 met een DDX6029 nieuw in doos in de aanbieding. deze heeft een verstelbaar scherm.
is dat een dubbel DIN toestel?ik dacht’t wel hoor. en dat is de ideale oplossing om er in te pielen,geen klap scherm,maar wel een verstelbaar scherm,wat zichzelf terug vertikaal vlak plaats bij het afzetten van het kontakt
- BX 1.9 TURD, de Euro
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
garagestmarien schreef:Blooper1963 schreef:
is dat een dubbel DIN toestel?ik dacht’t wel hoor. en dat is de ideale oplossing om er in te pielen,geen klap scherm,maar wel een verstelbaar scherm,wat zichzelf terug vertikaal vlak plaats bij het afzetten van het kontaktinderdaad
En? wat moet die kosten,madamme?
- BX 1.9 TURD, de Euro
Blooper1963 schreef:garagestmarien schreef:Blooper1963 schreef:
is dat een dubbel DIN toestel?ik dacht’t wel hoor. en dat is de ideale oplossing om er in te pielen,geen klap scherm,maar wel een verstelbaar scherm,wat zichzelf terug vertikaal vlak plaats bij het afzetten van het kontaktinderdaad
1300 ex shipping
garagestmarien schreef:Blooper1963 schreef:garagestmarien schreef:Blooper1963 schreef:
1300 ex shipping
Shipping? Per boot van Frankrijk naar NL? Waar ga je langs dan, om ierland heen? Geen wonder dat het 1300 euro kost
Test