Ik rij vanmorgen in Alkmaar, ga de parkeergarage binnen en bij de eerste klucht is het afgelopen met gas geven. Ik denk: gebroken gaskabel, dus kap open maar zo in het half donker zie je niet veel en ik sta daar vreselijk in de weg. Dus ik zet hem achteruit in een gaatje waar hij precies tussen past.
Enfin, lampie er bij en verdomd, onder de schijf waar de gaskabel aan trekt zit een kogeltje en aan de gasfabriek zit ook een kogeltje en daar zit een stangetje tussen met twee van die kunststof gewrichtjes, dingetje van niks en die was er aan een kant afgelazerd.
Dus het hele ding andersom en een elastiekje er om die de boel op zijn plaats houdt. Maar op de terugweg even langs de dealer gegaan, die had het niet maar kon het wel bestellen. Komt compleet met dat schijfje als setje en kost €103.70 ex BTW
Dat moet gezelliger kunnen denk ik, zijn die gewrichtjes/kommetjes niet ergens los te koop? Ik had gerekend op een tientje of zo, het is echt een dingetje van niks.
Anybody?
probeer eens een andere dealer
dit is wel een minpunt van een xm wantc citroen weet goed de prijzen bij een xm
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
kijk eens op de sloop
Die plastic frutseltjes vind je volgens mij op heel veel auto’s, soort van plastic doppie die op het kogeltje klemt en op een draadeindje gedraaid zit. Op de sloop moet het gonzen van die dingetjes, zal eens gaan gluren daar.