Totaal aantal Berichten: 1452
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Heb weer iets gemist waar ik uitgerekend door twee tantes van me (beide Alfa rijders) op gewezen werd. Het schijnt dat afgelopen Vrijdag op een van de publieke nederlandse zenders een programma was over het gehele Citroen Gamma door de jaren heen, inclusief de DS.
Nu hebben we geen gids / krant en kan ik dus geen programmainformatie van afgelopen vrijdag terughalen.
Heeft iemand een link naar de video van dit programma ?
Alvast hartelijk dank,
Bart
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.
Hallo,ik heb het ook gezien maar kan er niets meer van terug vinden het was een programma waarin diverse herhalingen waren opgenomen,het programma was genaamd panorama
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Totaal aantal Berichten: 3194
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Yep
heb er het laatste stukje van gezien .
Staat het ergens op het net : :
Walter
Meten is weten , gissen is missen
en ze zeiden op het eind dat de ds nooit een waardige opvolger heeft gehad
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Re: Citroen op TV
bartjes schreef:Heb weer iets gemist waar ik uitgerekend door twee tantes van me (beide Alfa rijders) op gewezen werd. Het schijnt dat afgelopen Vrijdag op een van de publieke nederlandse zenders een programma was over het gehele Citroen Gamma door de jaren heen, inclusief de DS.
Nu hebben we geen gids / krant en kan ik dus geen programmainformatie van afgelopen vrijdag terughalen.
Heeft iemand een link naar de video van dit programma ?Alvast hartelijk dank,
Bart
Was een erg aardige uitzending. Ging mn over de DS, maar ook over andere Citroen modellen. Ik heb hem opgenomen.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Egbert schreef:
Was een erg aardige uitzending. Ging mn over de DS, maar ook over andere Citroen modellen. Ik heb hem opgenomen.
Ik denk inderdaad dat ‘m dit is (Vergezichten). De Avro is volgens mij niet zo modern dat ze dit even op uizendinggemist.nl plaatsen, want daar krijg ik ‘m niet gevonden.
Egbert, kun je er een torrent van maken ? (als dit natuurlijk legaal is, ik wil geen illegale dingen vragen).
B.v.d. Bart
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=182911&highlight;=
Gaat er ook over!!
xm'metje schreef:en ze zeiden op het eind dat de ds nooit een waardige opvolger heeft gehad
ja vond ik ook een beetje raar
Gr mark
waardige opvolger
Hoezo raar?
DS; "Objet de Culte"
bartjes schreef:Egbert schreef:
Egbert, kun je er een torrent van maken ?
B.v.d. Bart
Ik wil het wel, maar kan het niet. Is nu een bestand van 2.13 G. Ben niet zo handig in dat soort dingen, in elk geval instructies nodig.
http://www.ds-tt.nlCitroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Weet je hoe FTP werkt en heb je een beetje rappe verbinding?
Re: waardige opvolger
Lucas de Haan schreef:Hoezo raar?
ik meende altijd dat de cx de opvolger was van de ds dus een beetje raar dat de ds nooit een waardige opvolger heeft gehad
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Egbert schreef:bartjes schreef:
Egbert, kun je er een torrent van maken ?
B.v.d. Bart
Ik wil het wel, maar kan het niet. Is nu een bestand van 2.13 G. Ben niet zo handig in dat soort dingen, in elk geval instructies nodig.
Ik heb een programma als bittorrent. Hierin kun je ook zelf .torrent bestanden maken. Ik heb het zelf ook nooit gedaan en weet niet wat ik bij trackers moet invullen. Verder is natuurlijk het probleem dat je comp. moet aanstaan met dit programma actief tijdens dat anderen kunnen downloaden…....
FTP verdient denk ik de voorkeur alhoewel de bestandsgrootte van 2,3 Gb erg groot is….
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
bartjes schreef:FTP verdient denk ik de voorkeur alhoewel de bestandsgrootte van 2,3 Gb erg groot is….
Neuh hoor…
Alleen zit ik momenteel midden in een verhuizing…. Als alles rond is, dan kan ik het zaakje zo online gooien.
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
Re: waardige opvolger
Lucas de Haan schreef:Hoezo raar?
Omdat de opvolger van de DS de CX was en de opvolger van de CX de XM is en de opvolger van de XM de C6 is dus.
Er zijn wel mensen die roepen dat de ds nooit een waardige opvolger heeft gehad maar officieel wel.
Gr mark
patje74 schreef:bartjes schreef:FTP verdient denk ik de voorkeur alhoewel de bestandsgrootte van 2,3 Gb erg groot is….
Neuh hoor…
Alleen zit ik momenteel midden in een verhuizing…. Als alles rond is, dan kan ik het zaakje zo online gooien.
Als er meer belangstelling is en patje een verhuisd is en meer uitleg kan geven, wil ik er best mee verder gaan. Vooralsnog middels PB met Bartjes opgelost.
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma