Ik meld me gelijk aan.
thx maat
uhm, letterlijk allees is gekopieert van dit forum…bekijk de onderschriften van de sub-fora eens…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:uhm, letterlijk allees is gekopieert van dit forum…bekijk de onderschriften van de sub-fora eens…
staan zelfs dezelfde fouten in
2CV / Dyane / ACA-Diane
2cv / Dyane / Aca Dyane gerelateerde onderwerpen
Belgen kunnen niet denken, maar dat geeft toch niet?
Tom Duckpower schreef:Simpele Ziel schreef:uhm, letterlijk allees is gekopieert van dit forum…bekijk de onderschriften van de sub-fora eens…
2CV / Dyane / ACA-Diane
Ach, beter goed gejat dan fout bedacht
Maar er is ook een gedeelte met nogal wat rare woorden zoals:
Toyota Motor Company
Toyota, Lexus, Daihatsu en Scion
Volkswagen AG
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
er zijn niet/nauwelijks leden met een Citroën :nopompom
daar zou ik me als citrofiel echt niet thuis voelen
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Tom Duckpower schreef:Simpele Ziel schreef:uhm, letterlijk allees is gekopieert van dit forum…bekijk de onderschriften van de sub-fora eens…
2CV / Dyane / ACA-Diane
ik heb me anders door diverse eendologen laten vertellen dat het zo moet. aca-diane en dyane snap het ook niet en voorheen stond het er anders..
wel leuk om te zien als ik het nu verander of die belg meeloopt
Ik meld me ook aan als Citroen liefhebber .
De historie van mijn citroën’s
Citroen Visa
Saxo
Xsara Vtr
Nu met een Picasso SX
Ouders
Citroen Traction Avant
Ds
Bx
Zx Coupe 2.0 16v
Xsara Break Hdi
erik wijngaarden schreef:Tom Duckpower schreef:Simpele Ziel schreef:uhm, letterlijk allees is gekopieert van dit forum…bekijk de onderschriften van de sub-fora eens…
2CV / Dyane / ACA-Diane
ik heb me anders door diverse eendologen laten vertellen dat het zo moet. aca-diane en dyane snap het ook niet en voorheen stond het er anders..
wel leuk om te zien als ik het nu verander of die belg meeloopt
kijk eens heel erg goed wat er dik geschreven staat.
die bovenste regel is de naam van het subforum
en die eronder is beetje info….Kijk nou eens heel goed!
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
erik wijngaarden schreef:ik heb me anders door diverse eendologen laten vertellen dat het zo moet. aca-diane en dyane snap het ook niet en voorheen stond het er anders.
Het is geen Aca-diane, maar gewoon Acadiane, zie ook de typeplaatjes achterop de voertuigen. Niks laten wijsmaken door ‘deskundigen’;).
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik ben me ook maar even gaan aanmelden. Ik ben benieuwd of dit forum ook gaat uitgroeien tot een succesvol forum.
Ach, ik kan het altijd eens in de gaten houden. Al vind ik de layout niet echt aantrekkelijk.
Maar wij zijn dan ook erg verwend hiero! Het citroën forum vind ik er erg mooi en overzichtelijk uit zien.
patje74 schreef:Ik ben me ook maar even gaan aanmelden. Ik ben benieuwd of dit forum ook gaat uitgroeien tot een succesvol forum.
Ach, ik kan het altijd eens in de gaten houden. Al vind ik de layout niet echt aantrekkelijk.
Maar wij zijn dan ook erg verwend hiero! Het citroën forum vind ik er erg mooi en overzichtelijk uit zien.
Ik zie daar ook een heleboel dingen die niet goed zijn, maar 1 voor 1
Knop “markeer alle onderwerpen als gelezen” staat bij hun helemaal onderaan de lijst. Heb ik aangegeven, maar als ze dan vragen waarom ik het veranderd wil hebben Dus zeg ik voor gebruiksgemak en dat het maar een tip is. Niks meer gehoord.
Beetje apart forum, nog erg lelijk in ieder geval!
Ik hoopte eigenlijk dat het net zo’n forum als dit zou worden zodat ik wat Belgische contacten kon opdoen voor bijzondere auto’s en onderdelen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Of ik moet geïnteresseerd zijn in renault of volkswagen ofzo
Ik heb nergens gelezen dat hier alleen Ollanders mochten komen…
rocco, lid sinds de eerste uren is ook een belg
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Klopt!
en ik moet toegeven,
dat ik hier ook wel al leuke Belgen heb leren kennen