Hier een aantal foto’s. Zijn er hier op dit forum ook nog mensen die actief zijn binnen die club?
Ik ben er niet echt actief in, ik wordt door m’n vader meegesleurd
Was trouwens errug gezellig!!!
Gert Duson heeft z’n avontuur van z’n Brussel - Dakar rit verteld. Heb gelijk een gesigneerd boek gekocht
ik ben wel lid, maar heb alleen van het magazijn gebruik gemaakt…..
Totaal aantal Berichten: 129
- Méhari 6
- Méhari E-Mehari
- CX 22 TRS
- 2CV Transat
Re: Foto’s Algemene Ledenvergadering 2CV4&6 club (Maarte
WYD schreef:Gert Duson heeft z’n avontuur van z’n Brussel - Dakar rit verteld. Heb gelijk een gesigneerd boek gekocht
Die Gert had het druk dit weekend, afgelopen zondag was hij ook op de nieuwjaarsborrel van de Mehari Club Nederland in Culemborg, waar hij spannende verhalen vertelde over de spectaculaire reis dwars door Afrika
Ik heb ook een gesigneerd exemplaar van het boek kunnen bemachtigen.
E-Mehari 2017
Mehari 1971
2CV6 Transat 1985
CX 22 TRS 1986
Richard schreef:Die Gert had het druk dit weekend, afgelopen zondag was hij ook op de nieuwjaarsborrel van de Mehari Club Nederland in Culemborg, waar hij spannende verhalen vertelde over de spectaculaire reis dwars door Afrika
Ik heb ook een gesigneerd exemplaar van het boek kunnen bemachtigen.
Hij kreeg het als enige voor elkaar om een bepaald oud wijf stil te krijgen!
De hele vergadering zat ze te smoezen met Jan en alleman, maar tijdens het vertellen van het verhaal kon je een speld horen vallen!
Donders! Wat kon die gozer mooi vertellen
Richard schreef:[Die Gert had het druk dit weekend, afgelopen zondag was hij ook op de nieuwjaarsborrel van de Mehari Club Nederland in Culemborg, waar hij spannende verhalen vertelde over de spectaculaire reis dwars door Afrika
Jammer dat hun reisverslag niet meer op de site staat
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Richard schreef:[Die Gert had het druk dit weekend, afgelopen zondag was hij ook op de nieuwjaarsborrel van de Mehari Club Nederland in Culemborg, waar hij spannende verhalen vertelde over de spectaculaire reis dwars door Afrika
Jammer dat hun reisverslag niet meer op de site staat
dan moet je hun boek kopen; ik heb het vorige week gekocht voor een tientje (incl verzendkosten) via citroen.nl
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.