Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Een bak heb ik nog wel.
Zowel een 4 bak en een korte 5 bak.
Klinkt allemaal goed ik heb wel interesse in de 5 bak. Ik ben nog geen lid maar heb vandaag een mail geprobeerd te sturen maar die kreeg ik terug dus zal vanavond wel even bellen. Toch wel handig om lid te worden. Wou ik al langer maar had de auto nog maar 1.5 maand
en dan nu het weerbericht, vannacht eerst nog donker morgen kans op meer licht
IK heb via een mailtje ook al geprobeerd lid te worden maar dat is al een maand geleden en nog geen antwoord gehad
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Vakantie tijd ??
Heb de secretaris van de verenigingeen mailtje gestuurd hoe dit kan.
Die bak van mij is prive verkoop , niet van de vereniging.
Mail adres leek niet te werken. Net even gebeld om lid te worden. Ging heel goed, nummers zijn gewoon te vinden op de website.
je hebt een PB
‘t mistig buiten, licht zou de felle kou mijn teer gestel bederven
je hebt een PB
‘t mistig buiten, licht zou de felle kou mijn teer gestel bederven
Nu ik alle onderdelen bij elkaar heb (bedankt Henk), gaat de GSA deze week weer helemaal hersteld worden. Ook ga ik wat andere kleine dingen laten doen die makkelijk te vervangen zijn als de motor er toch uit is. Waaronder remblokken / schijven / nieuwe brandstofslangen en verwarmingsslangen (deze zijn niet zo mooi meer).
Ook zal ik de uitlaat vervangen aangezien er nu geen originele onder zit.
Ik hoop vanaf volgende week weer vrolijk rond te kunnen rijden. Bedankt voor alle informatie en tips
update
Hallo allemaal,
Hier nog even een update. De meeste onderdelen heb ik weten te kopen van Henk, dit scheelde enorm. Verder bleek er nog meer stuk te zijn waaronder de remschijven, een deel van de uitlaat en er moest een nieuwe prise as keerring in de nieuwe oude 5 bak.
Na vele uren zoeken en een reis van 300 km voor een aantal bouten en een prise as keerring (bedankt citroton). Is alles eindelijk compleet en zal de GSA aankomende dinsdag (waarschijnlijk) weer rijden, zo goed als nieuw natuurlijk. Direct alles maar laten doen wat er mogelijk was nu de motor er toch uit moest.
Kijk, dat zijn goede berichten!!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)