Ik heb hitman pro op mijn pc staan deze krijgt het wel voor elkaar om dat gedoe te blokeren maar zo dra ik mijn pc herstart of gewoon afsluit en opstart zijn die irritante dingen weer terug houdt dus in dat ik nu elke keer weer hitman pro moet draaien en dan zijn ze weer weg. helaas duurt dit zo’n 15 min voor mijn pc nu opstart maar goed ik ga nu ff dat highjack this proberen kijken of dat wil lukken ....zucht…. die irritante lui ook met hun spy-ware gedoetjes snappen ze dan nietr dat we dat echt niet willen. moet je toch eens kijken wat ze doen met de wereld van internet. nu zit ik al weken met dat gezeik en ik kennelijk niet alleen omdat iemand anders te beroerd is z’n troep bij zich te houden of netjes te vragen op een duidelijke manier of we z’n troep willen. maar goed ik ga nog wel ff door als iemand nog tips heeft hoor ik het graag zie het nog niet zo zitten om mijn pc weer helemaal nieuw op te zetten is nog niet zolang geleden gebeurt
Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
erik wijngaarden schreef:nou ik heb het inmiddels wel weggekregen..
wat te doen….
start op in veilige modus ( F8 indrukken tijdens de start )
ga naar C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data en zoek daar naar vage mappen met exe bestanden erin die een vreemde naam hebben zoals aoqiuwtbe.exe ...allemaal weggooien.
doe dit niet alleen voor de administrator account , maar voor alle accounts.
goed alle mapjes doorzoeken dus op zulk soort vage dingen..
ik ben er nu weer vanaf.
hoe kom ik hier aan… ik moet soms even explorer gebruiken van micrisoft ipv mozilla. want soms zijn er dingen die niet werken met mozilla ( zoals deze irritante adware op je pc krijgen dus )...
Gebruik je XP? dan hoop ik dat je systeemherstel aan hebt staan…redt mij vaak van vreemde dingen..
Zo had ik nu weer iets dat ook met hijackthis en hitman niet weg ging…online virusscan van panda gepakt, weer 2 virussen weg maar nog steeds dat gezeik…ik maar systeemherstel gedaan naar 1 dag voordat de elende begon(freeware progje om dvd’s mee af te spelen geinstalt) en nu ben ik weer probleemloos verder aan het serven..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Nee ik heb systeem herstel niet aanstaan heb erg nare ervaring met dat gebeuren gehad dus is een beetje trauma voor me. maar ja ik ben er nog steeds niet achter waar het gebeuren nu moet staan ik ben langzaam al mijn bestanden in veiligheid aan het brengen dus de comuter wordt leger en leger en als het dan niet anders kan gooi ik de zooi er maar af en ga ik het grote instaleer project maar weer door het is bijna om wanhopig van te worden
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
Er was een manier om alles dat opstart wanneer je windows opstart te kunnen bekijken en eventueel inactief zetten. Dat ging via regedit dacht ik, weet het alleen niet zeker…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Eric Vertogen schreef:Ik heb even gegoogled en vond het volgende. Dit programma komt mee bij de installatie van messenger plus. Messenger plus moet je eigenlijk sowieso niet installeren want het valt onder spyware.
Om websearch2 te verwijderen, klik je op onderstaande link:
http://www.searchweb2.com/help.html#uninstall
Mannen, Jullie gaan lekker
Toen ik op de link klikte kwam meteen mijn f-secure virusscanner in beeld
(trojan loader)
Ik vrees voor de gene die dit fijne program wil downloaden dat hij bedrogen uitkomt
MSN plus kan prima zonder spyware, ik ben alleen even kwijt hoe…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
tjonge,jonge jonge…HALLO WAKKER WORDEN!!!!!!
Hoezo MSN PLUS?????? wordt niet door microsoft uitgebracht en dat zegt toch al wel voldoende hè. Lekkere snoepjes uitdelen door sites met fantasie namen zoals o.a.msnplus en ja hoor….er trappen er weer voldoende in om zichzelf met allerlei soorten troep te besmetten.
(ZUCHT) there is NOT a thing like a free lunch….zou de duitser zeggen.
Veel succes gewenst met de virusbestrijding e.d. De verleiding is groot.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
als je een MSN client wil zonder microsoft mee en zonder spyware:
open source en freeware en je kan tegelijk op meerdere msn, icq, yahoo, irc en andere accounts aangemeld zijn.
Open Source Rules.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
arhnic schreef:tjonge,jonge jonge…HALLO WAKKER WORDEN!!!!!!
Hoezo MSN PLUS?????? wordt niet door microsoft uitgebracht en dat zegt toch al wel voldoende hè. Lekkere snoepjes uitdelen door sites met fantasie namen zoals o.a.msnplus en ja hoor….er trappen er weer voldoende in om zichzelf met allerlei soorten troep te besmetten
(ZUCHT) there is NOT a thing like a free lunch….zou de duitser zeggen.
Veel succes gewenst met de virusbestrijding e.d. De verleiding is groot.
Hahahaha nee Microsoft is lekker veilig…. de ene securepatch na de andere….
sans-pareil schreef:als je een MSN client wil zonder microsoft mee en zonder spyware:
open source en freeware en je kan tegelijk op meerdere msn, icq, yahoo, irc en andere accounts aangemeld zijn.
Open Source Rules.
Trillian is ook een goeie http://www.tucows.com/preview/193885.html
gti_styling84 klavierde
Hahahaha nee Microsoft is lekker veilig…. de ene securepatch na de andere….
Oh ja joh?? Er word m.i.nergens in mijn posting vermeld dat Microsoft veilig is maar je mist het punt waar het om gaat. Namelijk dat MSNPLUS op geen enkele wijze gerelateerd is aanMicrosoft maar wel door msnplus de indruk word gewekt dat dit een officiele aanvulling is.
Dat dit alleen maar een dekmantel is om niets vermoedende mensen vol spy- en adware te douwen wordt helaas niet door iedereen begrepen.
Mijn advies? blijf uit de snoepjestrommel!!
nou het is een hele toer geworden maar ik heb alles van mijn pc geveegd en helaas is mijn pc ook niet de lekkerste dus het heeft ff wat daagjes geduurt moet alleen nog ff de zaak goed instaleren geluid ed en dan draai ik weer mee maar ik ben dus weer terug. Ik ben er inmiddels wel achter dat dat gedoe in iedergeval in windows moet nestelen want ik heb alles van mijn pc verwijdert om te kijken of ik er achter kon komen in welk programma het zou zitten maar met uit eindelijk alleen windows er op blijft het bestaan dus het is toch wel erg hardnekkig. maare ik ga weer ff verder alles recht zetten hier bedankt voor zover jullie hebben kunnen helpen
AX Liberty 1.1 ‘92