Op verzoek van Oldenhage ook nog een foto:
Op marktplaats zet ik de oude, dus wie nog andere armen wil hebben…
Met dank aan Oldenhage,
Frank
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Totaal aantal Berichten: 7814
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Even oud topicje afstoffen.
Ik wil graag platte wissers én platte armen monteren op mijn xsara. Platte wissers in combinatie met adapters en originele armen zijn geen optie, hier heb ik ervaring mee. Ten eerste wist het niet goed ivm de drukverdeling en ten tweede ziet het er niet uit.
Mijn vraag is of iemand weet wat de afmetingen zijn van de ruitenwisserarmen op de C5 zoals exroosje ze heeft gemonteerd. Ik heb voor mijn xsara in ieder geval twee identieke armen nodig, alleen de bladen verschillen qua lengte.. Elke hulp is welkom
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
de armen van een C5 zijn zeer verschillend in lengte. Vooral de passagiersarm is erg lang (70cm), de bestuurders arm is 54cm lang.
Als 1 van beidde past kun je die bestellen bij Johan!
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Totaal aantal Berichten: 7814
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik moet ongeveer 46 centimeter hebben van bevestiging tot bevestiging, dat gaat dus niet werken. Mijn zoektocht gaat verder, bedankt in ieder geval
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ik haalde voorheen ook wel eens wissers bij de supermarché maar daar ben ik van terug gekomen; te vaak scheuren deze no-brand dingen aan het einde uit. In dit geval geldt echt: goedkoop=duurkoop
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije