Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
wilde t werkgeheugen van mn MacMini upgraden…
nou wil die niet meer opstarten….......
gelukkig mn ouwe iBookje die t doet…
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
geloof het maar, moeders weten aaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllleeeeeessss
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Als je moeder de was thuis doet, vind ik het best wel dom om dan een weddeschap aan te gaan
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gatverdarie, al dagen probeer ik mijn domein te verhuizen van Lycos naar een echte hoster. En Lycos werkt maar niet mee….
ZOuden ze het er om doen?
Pff wat heb ik het gehad met de IB-groep zeg…
Ik probeer al 3 maanden mijn studiefinanciering te regelen, en steeds klopt er weer iets niet…. Nou krijg ik ineens de basisbeurs niet meer… Bleek dat ik tijdens het wijzigen ergens iets met ‘prestatiebeurs’ aan had moeten vinken…
Hé lummels. Noem het dan gewoon het zelfde.
Nou moet ik weer een paar dagen wachten voordat ik de boel alweer kan wijzigen. En over 8 dagen begint school….
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:Pff wat heb ik het gehad met de IB-groep zeg…
Ik probeer al 3 maanden mijn studiefinanciering te regelen, en steeds klopt er weer iets niet…. Nou krijg ik ineens de basisbeurs niet meer… Bleek dat ik tijdens het wijzigen ergens iets met ‘prestatiebeurs’ aan had moeten vinken…
Hé lummels. Noem het dan gewoon het zelfde.Nou moet ik weer een paar dagen wachten voordat ik de boel alweer kan wijzigen. En over 8 dagen begint school….
ik snap wat je bedoelt!! ben zelf heeeel blij dat ik er af ben!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
hel1 schreef:GoofBlikscha schreef:Pff wat heb ik het gehad met de IB-groep zeg…
Hé lummels. Noem het dan gewoon het zelfde.Nou moet ik weer een paar dagen wachten voordat ik de boel alweer kan wijzigen. En over 8 dagen begint school….
ik snap wat je bedoelt!! ben zelf heeeel blij dat ik er af ben!!
Ik ben er voorlopig niet vanaf, die maandelijkse aflossing dan
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mijn verhaal;
IBG > Patje, wij krijgen nog 3000 piek van jou…
Patje > Nee, dat klopt niet, ik zat wel op school en had recht op dat geld! (Dit had de kantonrechter al vastgesteld toen ik daar moest verschijnen wegens het zgn onterecht in bezit hebben van een OVkaart)
IBG na 3 jaar > OK, je hebt gelijk
Patje > Gelukkig… oef…
IBG > En toch moet ik nog 3000 piekeballen
Patje > Nee
IBG > Jawel!
Patje > Nee
Deurwaarder > Jawel!
Patje neemt contact op met de IBG en vraagt om uitleg. Wat blijkt, ipv de onterechte schuld op te heffen, hebben ze 3000 piek aan mij overgemaakt om de “schuld” in te kunnen lossen. (brief is naar een oud adres van mij gegaan) Ik wist dat niet en de bankrekening was inmiddels opgeheven door de ABN-Amro omdat ik daar ongeoorloofd lang rood op stond. (F20,- ......) Volgens de ABN Amro was ik voor hun onvindbaar en zijn ze er zelf maar rente van gaan trekken. Dat mijn huis betaald was met een hypotheek van die zelfde ABN Amro maakte daarbij niet uit. Ik was onvindbaar…
Ondertussen liep de rente die de IBG-groep in rekening bracht lekker op en de incassokosten waren ook niet mals….
En die waren allemaal voor Patje…
Man, wat ben ik blij dat ik zowel met de IBG als de ABN geen donder meer te maken heb.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
GoofBlikscha schreef:Pff wat heb ik het gehad met de IB-groep zeg…
Dan verkoop je toch gewoon je wagenpark…...
Tja, ambtelijke molens hè. Maar tegenwoordig kan je vast van alles regelen via Internet, toch?
Nee, in mijn tijd ging het per postduif.
@patje: je kan wel een praatgroep over dit soort zaken beginnen. Mijj broertje kan er ook wel een boek over volschrijven.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ik ben er voorlopig niet vanaf, die maandelijkse aflossing dan
Betaal ook nog steeds terug elke maand.
Jeroen
hyves loopt steeds vast als ik iets wil doen
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Bij mij werkt het prima..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo1990 schreef:Bij mij werkt het prima..
Het is nu ook eindelijk gelukt, maar hij toont wel vaker kuren rot hyves af en toe
bij mij ging ‘t net ook fout…
Met de IBG ook trouwens, heb ergens halverwege vorig schooljaar mijn diploma gehaald, dat snappen ze nog steeds niet
ibg moet ik binnenkort even gaan doen. Hoop dat dat een beetje snel gedaan is.