Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
oowjah… voor diegene die denkt, dat vind ik ook wel leuk! dat ga ik ook bij mijn BX doen . Bedenk goed waar je aan begint want het is een boel werk (alles wegslijpen en pas maken) 16V uitbouw ben je sneller mee klaar
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
McDean schreef:Bedankt voor al jullie reacties. Vind leuk om te horen dat iederen het gaaf vind. ongetwijfeld zullen er ook mensen zijn die het niet mooi vinden maar die houden zich stil
Shit, je hebt mij door….
Zonder gekheid, ik vind het mooi wat je doet, en vooral met welke passie. Alleen had ik deze set liever op een type 1 gezien. Ik bedoel, de combinatie met de grote witte plinkers en de ronde koplampen, da’s niet mijn smaak. Maar goed, een 2e en 3e type vind ik altijd saai…
Het belangrijkste is dar jij een BX volledig naar je eigen smaak onder je kont hebt, en dat je daar hard en zorgvuldig aan gewerkt hebt. En dat vind ik prachtig!
Klopt niet.
Ik heb me tot nu toe stil gehouden maar wel je topic steeds weer gelezen en ik vind het zeker wel mooi.
Tegelijkertijd vind ik inderdaad je geduld en doorzettingsvermogen het mooist!
En ben rete-benieuwd naar welke velgen er onder komen….
(BX 1.6TRi) - (BX GTi 8v) - XM 2.1 TD
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hahah
bedankt voor jullie reacties… ik zal als ik tijd heb is de velgen er voor de gein onder zetten (aan 1 kant) en dan weer foto.
Ik kan me voorstellen dat sommige het liever op een type 1 zien maar ik vond dit ook wel grappig
en uniek (maja je ziet het nu al wel meer )
McDean schreef:oowjah… voor diegene die denkt, dat vind ik ook wel leuk! dat ga ik ook bij mijn BX doen . Bedenk goed waar je aan begint want het is een boel werk (alles wegslijpen en pas maken) 16V uitbouw ben je sneller mee klaar
Ow ja?
Daan, dat valt vies tegen hoor, je hoeft inderdaad niet te zagen in de bx, maar het duurt best effe voor alles pas is
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
- BX Sport MK2
- AX GT chic
marx-7 schreef:McDean schreef:oowjah… voor diegene die denkt, dat vind ik ook wel leuk! dat ga ik ook bij mijn BX doen . Bedenk goed waar je aan begint want het is een boel werk (alles wegslijpen en pas maken) 16V uitbouw ben je sneller mee klaar
Ow ja?
Daan, dat valt vies tegen hoor, je hoeft inderdaad niet te zagen in de bx, maar het duurt best effe voor alles pas is
dat geloof ik ook wel maar bij sport moet:
- voorschermen versmalt worden
- achterschermen ingeslepen
- bumper verbouwd (achterkant type 2/3 is iets breder)
en dat is wel een klusje ops:
16V is ook wel veel werk om pas te maken maar daarbij hoeft niet geslepen worden mijn inziens
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ik vroeg me af, hoe je de probleem met de bevlekte bumpers hebt opgelost?
Op de foto’s zien ze er mooi uit!
Mzzll Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
wel leuk gedaan alleen vind ik de lijn van de auto niet meer kloppen
- BX Sport MK2
- AX GT chic
GWHENDRIKS2 schreef:Ik vroeg me af, hoe je de probleem met de bevlekte bumpers hebt opgelost?
Mzzll Gert
Nog een blanke lak laag op verdere afstand
citroenc2 schreef:wel leuk gedaan alleen vind ik de lijn van de auto niet meer kloppen
welke ?
McDean schreef:GWHENDRIKS2 schreef:Ik vroeg me af, hoe je de probleem met de bevlekte bumpers hebt opgelost?
Mzzll Gert
Nog een blanke lak laag op verdere afstand
citroenc2 schreef:wel leuk gedaan alleen vind ik de lijn van de auto niet meer kloppen
welke ?
het geheel klopt niet ga maar op een afstand staan en kijk maar eens 5 min
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik vind er niks mis mee vooral de mk2 spoiler sluit mooi aan
McDean schreef:ik vind er niks mis mee vooral de mk2 spoiler sluit mooi aan
spoiler staat goed maar ga nu maar eens 5 min gewoon kijken dan zie je het wel
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Strak gedaan hoor, Daan! Het enige wat ik zelf niet zo mooi vind is dat de voorbumper een stuk lager is dan de rest van de auto en daardoor het geheel wat verstoord naar mijn mening. Zelf zou ik voor een Sport voorbumper gaan.
Komt er trouwens GTI lichtmetaal onder of wat je al had?
Poekoek schreef:Strak gedaan hoor, Daan! Het enige wat ik zelf niet zo mooi vind is dat de voorbumper een stuk lager is dan de rest van de auto en daardoor het geheel wat verstoord naar mijn mening. Zelf zou ik voor een Sport voorbumper gaan.
kijk jij ziet het ook en de sierstrips komen totaal niet overeen met de bumpers
- BX Sport MK2
- AX GT chic
citroenc2 schreef:Poekoek schreef:Strak gedaan hoor, Daan! Het enige wat ik zelf niet zo mooi vind is dat de voorbumper een stuk lager is dan de rest van de auto en daardoor het geheel wat verstoord naar mijn mening. Zelf zou ik voor een Sport voorbumper gaan.
kijk jij ziet het ook en de sierstrips komen totaal niet overeen met de bumpers
nee i know komen welicht ook nog meegespoten op (brede)
Voorbumper is kwestie van wennen denk al vinden veel hem niet mooi
wat de velgen betreft: voorlopig weer mijn 15 inch spaak velgen maar ik houd me ogen open voor 16inch OZ Supertourismo