2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Break voor nop
oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 16 augustus 2007 02:10 AM
  [ # 16 ]

Upperdepup (je kunt nooit weten?)

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 16 augustus 2007 10:16 PM
  [ # 17 ]

Heb alleen de ZX Break in aanbieding… Technisch 99%, uiterlijk iets minder…

Voor slechts 1500 en dan krijg je er eventueel een rits aan accesoires erbij, mits niet voor wederverkoop bestemd..

Wink  Wink  Wink

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 16 augustus 2007 10:20 PM
  [ # 18 ]

Ik heb nog steeds een ‘93 BX 16 TGi break… Voor € 500 is ie de jouwe…

Gr Martijn

Deze kleur, maar een andere auto…

Profiel  

Desperado
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 50

Gepost: 20 augustus 2007 08:05 AM
  [ # 19 ]

Hey,
Ik ben een van de gelukkigste mensen op aarde en het is aan GOOFBLIKSCHA om ervoor te zorgen dat ik dat blijf. Ik heb namelijk zijn BX 19TZI gekocht. Very Happy
Nu heb ik mijn ZX 1.9 Advantage in de aanbieding. Het is een Break en hij wordt momenteel voornamelijk gebruikt als hondenuitlaatkot (voor m’n eigen hond, dan wel).

Als de nood echt zo hoog is dan mag je die voor een hondertje meenemen. Het is geen mooie wagen (wij noemen hem onze Grafdaf) en wij hebben hem in januari uit nood gekocht en er niets aan gedaan. Iemand, niet ikke, moet even de gloeispiralen vervangen (denk ik), maar dan loopt hij goed en zuinig ook nog.
Let wel: het is een diesel (anders zou het vervangen van de gloeispiralen een rotklus worden) en hij doet 220 euro in de wegenbelasting. Als hij een keer is gestart loopt hij als een zonnetje.

Laat maar iets weten.

Desperado

Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is nooit het antwoord.
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
Citroen GSA-X3 (La Poubelle)
Citroen Saxo (mijn gebakje)
Hyundai Excel 1.5 automaat

Profiel  

Desperado
< 100 berichten
Rank

Gepost: 20 augustus 2007 08:55 AM
  [ # 20 ]

Goed…

Mevrouw de baas wordt wakker en begint me gelijk uit te kafferen. Mijn dag is al naar de vaantjes…

In de eerste plaats is het volgens haar een AVANTAGE, dus zonder de de “D”, in de tweede plaats is hondertje wel met die “D”, dus honderdje…

Maar in de laatste, en niet onbelangrijkste plaats, was mijn antwoord geen antwoord op de vraag. De vraag was een break voor nop.
Dan ga je geen honderdje vragen. Niet met een ‘D’ en niet zonder een ‘D’.
Dus, als ik antwoord word ik geacht te antwoorden met: Ik heb een Break voor nop. Wij noemen het onze grafdaf, enzovoorts.
M.a.w.: Als je hem wilt is hij voor nop voor de schoonzus en haar hondenuitlaatcentrum.
Vooropgesteld natuurlijk dat wij de BX van Goof zonder probs in Oudenbosch krijgen enzovoorts.

Het enige wat nog overblijft van mijn voorstel is: Laat maar iets weten.

Nah, dat is toch in ieder geval iets…

Desperado

Oh, het kenteken is NG-DZ-77, als je hem wilt opzoeken op RDW.nl

Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1505

Gepost: 20 augustus 2007 01:17 PM
  [ # 21 ]

Klinkt als een leuke aanbieding, ben benieuwd naar de reactie van Oudelut.

Profiel  

Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 963

Gepost: 20 augustus 2007 01:35 PM
  [ # 22 ]

nieuwsgierig… wie houdt ons op de hoogte ?

Smile

Mooi aanbod trouwens: Hulde!

.komma

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 20 augustus 2007 01:37 PM
  [ # 23 ]
B_iks schreef:

Klinkt als een leuke aanbieding, ben benieuwd naar de reactie van Oudelut.

Denk dat de vaste lasten een beletsel gaan vormen.

Jeroen

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten

Gepost: 20 augustus 2007 01:45 PM
  [ # 24 ]

Schitterend aanbod, Desperado, en inderdaad precies iets waar we naar zoeken. Op dit moment zitten mijn vrouw en ik allebei op het werk, en denken we ieder voor zich even na. Vanavond maar eens een goed glas wijn inschenken en de calculator erbij pakken, want inderdaad moeten de vaste lasten voor de diesel even goed nagerekend worden…

Is het goed als we je uiterlijk woensdagavond uitsluitsel geven? Dat geeft ons de kans om ook contact te hebben met zuslief en de boel even goed door te spreken.

Ik ben in ieder geval erg enthousiast over je aanbod!!!

P.S. Als je nog behoefte hebt om terug te kafferen: volgens de RDW is het een Reflex!  Wink

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 20 augustus 2007 02:23 PM
  [ # 25 ]

OK, dan doe ik alvast even wat rekenwerk. Belasting ligt ergens tussen de 197 en 207 euro per kwartaal (66 per maand). Voor de verzekering ben ik even wezen kijken bij Univé (goede verzekeraar tegen lage kosten). Ik kom dan op een WA verzekering zonder verdere poespas op 500 euro per jaar bij 0 schadevrije jaren of bijvoorbeeld 295 euro met 5 schadevrije jaren. Moet je wel minder dan 20.000 km per jaar rijden, en het is berekend in een goedkoop postcodegebied.

Vast onderhoud per jaar, doe eens 500 per jaar? Mja, met onderhoudsachterstand: uitlaat, banden en weet ik wat. Dan kan dat natuurlijk oplopen.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Desperado
< 100 berichten
Rank

Gepost: 20 augustus 2007 08:55 PM
  [ # 26 ]

Voor de liefhebber, een fotootje van de GrafDaf:

Als dit lukt betekent dat, dat ik het kan.

De kostenberekening van Patrick klopt wel ongeveer. Als beginnende bestuurder zal zij zelfs iets hoger uitkomen, denk ik.
Volgens mij zit er niet zo veel achterstallig onderhoud aan. Banden/uitlaat e.d. zijn nog in goeie staat. Het enige zijn die gloeispiralen, maar een beetje handige Job kan dat zelf, heb ik op het forum gelezen…

En het is inderdaad een REFLEX. Hoe ik nou weer bij Advantage/Avantage kom is mij ook een raadsel. (midden in de nacht.) In ieder geval was RDW vannacht niet bereikbaar wegens onderhoud. En waarschijnlijk mijn hersenen ook niet wegens doorsmeerbeurt.

In ieder geval staat het aanbod nog altijd Smile

GerJ

Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten

Gepost: 20 augustus 2007 09:08 PM
  [ # 27 ]

Evenals de interesse…!
Het lijkt allemaal vorm te gaan krijgen, maar een goede rekenbeurt en een gedegen beslissing is wel een vereiste?!

Overigens zouden mijn vrouw en ik een deel van de vaste lasten voor onze rekening gaan nemen, vandaar dat we ook even willen rekenen.

Voldoet echt volledig aan de verwachtingen, persoonlijk ben ik wat betreft betrouwbaarheid zelfs blij dat het een diesel is, maakt alleen de berekening net even iets anders/ingewikkelder.

Wat betreft onderhoud zal ik grotendeels de honneurs waarnemen (samen met een goede gezamenlijke vriend), want niet-HP en diesel is voor mij redelijk bekend terrein…

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2504

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 20 augustus 2007 09:24 PM
  [ # 28 ]

Kijk dan ook even naar een verzekeraar als http://www.verzekeruzelf.nl . Heb ik met m’n ZX destijds bijgezeten en was wel erg goedkoop. Afsluiten en opzeggen ging lekker direct via de website, ik heb er nog nooit hoeven aankloppen bij schade dus daar heb ik geen ervaring mee, maar ik heb er van anderen ook nooit klachten over gehoord. Trouwens prachtig hoe dat weer gaat op het forum Smile

Profiel  

Desperado
< 100 berichten
Rank

Gepost: 21 augustus 2007 03:27 AM
  [ # 29 ]
mkatgert schreef:

Trouwens prachtig hoe dat weer gaat op het forum Smile

Hoe wat gaat op dit forum?

Enneh…. op het gevaar af een domme vraag te stellen: wat is een convertisseur?

Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 21 augustus 2007 04:00 AM
  [ # 30 ]
Desperado schreef:

Enneh…. op het gevaar af een domme vraag te stellen: wat is een convertisseur?

Da’s geen domme vraag. Dat is de oude benaming van een C-matic. Een halfautomatische versnellingsbak die in een GS kan zitten. >> schakelen zonder koppeling. Een zeer relaxte bak met een prachtig stukje techniek!

Om weer ontopic te komen, het zou prachtig zijn als dit rond komt, en ik heb ontzettend zitten grijnzen om je berichten!  Laughing

Profiel  

2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook