Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
XBXG schreef:Heb je ‘m kunnen ophalen met een gebroken aandrijfas : : :
nee mijn vader zou dus net wegrijden.. en toen hij weg wou rijden brak ie dus. Hij staat nu nog steeds op de brug daar. Dus daar zal hij wel verder gaan sleutelen dan (genoeg ruimte zag ik)
Ze wouden hem eerst met een truck naar ons huis slepen (5km).. maar dat leek ons maar geen goed idee
das kut ik geloof dat ik ook een paar dingen voor me kiezen krijg bij de APK ops:
- Distributieriem;
- Spandrollen;
- Veerbollen (misschien);
- LHM;
- Gehele grote beurt;
- 2 Banden vervangen;
Maarja voor 500 euro ben ik weer helemaal klaar en daar koop ik geen auto voor
gti_styling84 schreef:das kut ik geloof dat ik ook een paar dingen voor me kiezen krijg bij de APK ops:
- Distributieriem;
- Spandrollen;
- LHM;
- Gehele grote beurt;
- 2 Banden vervangen;Maarja voor 500 euro ben ik weer helemaal klaar en daar koop ik geen auto voor
en zeker geen bx
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
idd!!!!
metro2005 schreef:gti_styling84 schreef:das kut ik geloof dat ik ook een paar dingen voor me kiezen krijg bij de APK ops:
- Distributieriem;
- Spandrollen;
- LHM;
- Gehele grote beurt;
- 2 Banden vervangen;Maarja voor 500 euro ben ik weer helemaal klaar en daar koop ik geen auto voor
en zeker geen bx
Uhm
De BX 19 Digit die ik zaterdag ga ophalen gaat me ook dat bedrag kosten. BX’en zijn niet duur, spotgoedkoop eerder. Daar moet je dan wel mazzel mee hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat het overgrote merendeel van de aangeboden BX redelijk tot goed is.
Nu maar hopen dat de Digit wat is
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:metro2005 schreef:gti_styling84 schreef:das kut ik geloof dat ik ook een paar dingen voor me kiezen krijg bij de APK ops:
- Distributieriem;
- Spandrollen;
- LHM;
- Gehele grote beurt;
en zeker geen bx
Uhm
De BX 19 Digit die ik zaterdag ga ophalen gaat me ook dat bedrag kosten. BX’en zijn niet duur, spotgoedkoop eerder. Daar moet je dan wel mazzel mee hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat het overgrote merendeel van de aangeboden BX redelijk tot goed is.Nu maar hopen dat de Digit wat is
Nou voor een goede BX met APK en geen prob’s betaal je wel wat hoor maar goed…
Eelke, ga je nu een tweedehands aandrijfas op je 16TRi zetten? Oftewel, blijft ie voorlopig nog ff leven?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
gti_styling84 schreef:das kut ik geloof dat ik ook een paar dingen voor me kiezen krijg bij de APK ops:
- Distributieriem;
- Spandrollen;
- LHM;
- Gehele grote beurt;
Dit heeft weinig met de APK te maken, maar meer met regulier onderhoud dat iedere auto (lees: dus ook BX) nodig heeft.
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
XBXG schreef:Eelke, ga je nu een tweedehands aandrijfas op je 16TRi zetten? Oftewel, blijft ie voorlopig nog ff leven?
Het is al fixed, ze rijdt weer!!
Net blokje om geweest, wat schakelt ze weer heerlijk
Er zit idd een ‘nieuwe’ 2ehands op
binnenkort ga ik haar verwennen met een was- en poetsbeurt
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Eric Vertogen schreef:iedere auto (lees: dus ook BX) nodig heeft.
opruiende taal !!! de bx met iedere auto vergelijken !! ze zijn voor minder de brandstapel opgegaan.
erik wijngaarden schreef:Eric Vertogen schreef:iedere auto (lees: dus ook BX) nodig heeft.
opruiende taal !!! de bx met iedere auto vergelijken !! ze zijn voor minder de brandstapel opgegaan.
Ik zal mijn leven beteren en de BX niet meer vergelijken met iedere auto… mea culpa