Wat gaat deze reparatie met kosten?
Prachtig natuurlijk, die provisorische oplossing van een LHM lekkage dmb een tairib (!) maar nu wordt het tijd op de lekkage bij de Ocktopussy volledig aan te pakken
Ik wil van mijn BX Chic het Hydr systeem (laten) vernieuwen. (o,a,retour bundel - retour leiding - leiding bundel, dus de zogenaamde [Ocktopussy] inderdaad, daar waar alle aansluitigen bij elkaar komen.)
Iemand een indicatie van wat met dat zo ongeveer kan gaan kosten? De BX heeft net honderdduizend op de teller staan en rijdt echt fantastisch. Ik wil er liever nog geen afscheid van nemen.
Groeten ROBROB
nu: BX TGi Biarritz K6
ex: BX Chic
Je hebt 2 octopussen. Bij de Hegru heb ik beide laten vervangen voor €310,- (totaal). Ik weet het niet 100% zeker, maar ik meende dat de grote octopus €190,- kostte en de kleine €120,-. De prijzen zijn all-in.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
een grote octo alleen is euro of 85 en als je het er zelf onder hangt valt de prijs best wel mee
Status Quo schreef:een grote octo alleen is euro of 85 en als je het er zelf onder hangt valt de prijs best wel mee
Dan moet je wel het geduld en de tijd daarvoor hebben natuurlijk
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik woon in Borculo ik wil hem wel tegen klein tarief voor je vervangen. (150 ofzo) dat betreft de kleine octopus.
Als je dan wilt helpen enzo
koffie is bij de prijs inbegrepen
ps alleen octopus is al 110 euro (bij de dealer)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
dank voor jullie snelle reacties, als ik bij hegru zo’n 300 kwijt ben, dan valt me dat nog wel mee. Ik woon zelf in enschede, en sta sommige klussen aan mijn BX af aan “alles op z’n Frans”. Iets duurder dan Hegru, maar ik hoef er dan ook geen 200 km naar veldhoven voor te rijden..
als je het er zelf onder hangt valt de prijs best wel mee
Ik ben zelf nog niet echt knetter handig. Is een dergelijke “reparatie” erg moeilijk? Dat het veel tijd zou kosten vind ik nog niet zo heel erg. Die heb ik wel.
Totaal aantal Berichten: 27894
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
robrob schreef:als je het er zelf onder hangt valt de prijs best wel mee
Ik ben zelf nog niet echt knetter handig. Is een dergelijke “reparatie” erg moeilijk? Dat het veel tijd zou kosten vind ik nog niet zo heel erg. Die heb ik wel.
Lees de post boven je eigen post even
Daan wil je wel helpen
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Arjan Verkade schreef:robrob schreef:als je het er zelf onder hangt valt de prijs best wel mee
Lees de post boven je eigen post even
Daan wil je wel helpen
we hebben al contact via pb
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 27894
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Lees de post boven je eigen post even Wink
natuurlijk lees ik de post’s boven me… maar indien ze geplaatst worden in dezelfde minuut.
18 aug, 18.14 wil ik ook wel eens wat missen…
We hebben inderdaad contact via PB, zodra mijn BX terug is uit Italie (ja, ik geef het toe. Ik ben een provisorische LHM lekkage tairib (!) naar Italie gereden) gaan we het hopelijk fixen.
indien hij weer rijdt, horen jullie het.
robrob