Netjes ! Die lassen zien er zo te zien ook niet eens heel erg slecht uit (lees: die zien er best goed uit). Enige wat ik te zanikken heb (ik ben en blijf een zanikker/perfectionist) is dat je niet de complete voetenbak vervangen hebt en dat je er RVS in gelast hebt in plaats van gewoon koudgewalst plaatstaal.
Overigens, welk lasapparaat heb je gebruikt ? Dat apparaat waar toendertijd ook de Visa mee gelast is ?
Enneh, hadden wij die weddenschap nou met deze Eend of je andere ?
Schijt aan originaliteit.
Dit is de eend van de weddenschap inderdaad…
We hebben gewoon de reparatiedelen nagemaakt. RVS is geen probleem volgens Peter en het is zijn vak dus ik ga daar niet aan twijfelen.
We hebben niet met dat apparaat waar jij mee hebt gespeeld gewerkt. Peter heeft een staalproductie bedrijf in alphen en ik heb niet precies gezien wat voor lasapparaat maar in ieder geval 5 keer zo groot als bij van loon
Dat klinkt als een goed lasapparaat RVS aan gewoon staal of niet, daar kan je heel lang over discussieren. Ik doe het niet, maar als jij er blij mee bent is het toch prima ?
Enneh, wanneer is je Eend af ? Ik mis het rijden in een Eend ...
Schijt aan originaliteit.
ik heb er ook een beetje mijn idee over, volgens mij moet je dat met vuldraad en beschermgas lassen
Maar RVS en RVS is twee een 304 is in mijn ogen meer een veredelde staal soort, roest ook nog
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Paso heeft er even ietsje meer verstand van als ik geloof ik
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Paso heeft er even ietsje meer verstand van als ik geloof ik
een ietsie pietsie maar
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017