Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Allereerst, Zou ik het prachtig vinden als de DS weer nieuw op de markt komt! Ik ben helemaal wild van deze auto! Laatst ook een Poll gezien, waar je kon stemmen welke auto er weer in productie moet komen. De DS was het meest populair!
Maandje geleden op TV ook een reportage gezien, van een man in NL, die weer eenden opnieuw opbouwd en verkoopt. Kinderziektes eruit, motor met iets betere prestaties, en nog wat dingen. Verkoopt de eenden voor iets boven de 10.000 euro. Ligt aan je wensen. Nu is een Een wel wat anders dan een DS..
En ook ik ben heel nieuwschierig naar de vorderingen! Ik vind het wel jammer dat we dan zo lang niks meer horen. je maakt de mensen toch ‘enhousiast’ met je ideeën, en zouden graag op de hoogte gehouden willen worden..
Maar alsnog veel succes met je idee, en dat het wat moois mag worden!!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 783
Geregistreerd: 16-06-2005
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Mensen,
We zijn nu al - op een paar dagen na - een jaar verder…
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
langevelsloo schreef:Mensen,
We zijn nu al - op een paar dagen na - een jaar verder…
dacht je dat zo een idee uitwerken binnen de week gefixt was?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 783
Geregistreerd: 16-06-2005
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Nee, zeker niet. Ik weet hoe zo iets gaat. De simpelste dingen kunnen belachelijk veel tijd in beslag nemen.
Maar er is nog helemaal niets. Niets! Geen schets, geen begroting, geen berekeningen, het beloofde dagboek is er niet…
De laatste post van MacDoedel is zelfs een jaar oud.
Nee, dit wordt ‘m niet.
Wel jammer.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
langevelsloo schreef:
Nee, dit wordt ‘m niet.
Wel jammer.
Waardoor er een aantal mensen uit het begin van deze post gelijk gaat krijgen!
Zonde van de gebruikte lucht en speeksel ( vrij naar van Kooten en de Bie).
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
kan me wel voorstellen dat hij bepaalde ideën niet zomaar op het forum zet maar inderdaad weinig leven
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Waarschijnlijk is doedel net al ik uit het jaar van de draak. Dat zijn types die net niet helemaal waterdicht zijn en altijd een halve cm boven de grond zweven. Kortom; de spreekwoordelijke luchtfietser. Om die reden loop ik ook altijd met een flinke pak lood in m’n schoenen en rijd hp-geveerde Citroën om dat gewicht weer een beetje te compenseren, want anders kwam er ook geen reet uit mijn handen.
Maargoed, een nieuwe DS hoef ik persoonlijk niet, maar die poster die doedel voor ons zou maken wil ik wel hebben. Ik zit hier verdomme al een jaar tegen een speciaal hiervoor vrijgemaakte lege plek op de muur te kijken.
Animal triste post coitum
Hoi allemaal,
Geen nieuwe DS maar een ander project waarvan de man die er mee bezig is voor gek werd verklaard: http://www.fokker-g1.nl
Toch is hij na 6 jaar al heel ver gekomen, gewoon een kwestie van rustig doorgaan.
Groet,
Mathieu
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
is het de zelfde man die de DS opnieuw op de markt wou brengen, of een andere man? ops:
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
en toch wil ik graag de heel andere kant van het verhaal aangaan: ethiek.
Is het niet mooier en beter om de Ds te laten zijn wat het is? moet het beter, anders, nieuwer? of hebbenwe te maken met een icoon in haar eigen tijd. ze is er al, hoeft niets meer.
Mocht je iets willen maken in die geest. Maak dan iets nieuws. Neem concepten mee en ideeen, maar maak geen nieuwe Ds, een tweede DS of iets dergelijks. Dat kan niet.
Wil je iets dergelijks maken voor hedendaagse maatstaven? dan moet je toch echt opnieuw beginnen. in de geest van Ds kan er tegenwoordig nog veel meer. toch?
.komma
Mathieu schreef:Hoi allemaal,
Geen nieuwe DS maar een ander project waarvan de man die er mee bezig is voor gek werd verklaard: http://www.fokker-g1.nl
Toch is hij na 6 jaar al heel ver gekomen, gewoon een kwestie van rustig doorgaan.Groet,
Mathieu
en jij bent diegene waarvan staat ” sommige personen kunnen niet stil zitten ” ?
heel sterk werk daar
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017