Desperado schreef:mkatgert schreef:Trouwens prachtig hoe dat weer gaat op het forum
Hoe wat gaat op dit forum?
Enneh…. op het gevaar af een domme vraag te stellen: wat is een convertisseur?
vraag 1/hij bedoeld dat de leden gratis auto’s weggeven voor een goed doel.
vraag 2/een convertisseur is een halfautomaat.
dit is een normale handbak, maar je hoeft niet te (ont)koppelen.
mvgr wupke
Okay bedankt, ik ben weer mee.
sorry als ik ineens afwijk; ik vertoon wel vaker afwijkend gedrag. ‘t Zal nie meer gebeuren… ops:
En wat dat gratis auto’s weggeven valt het wel mee:
A/ het is een GrafDaf (maar wel een lieve);
B/ het is ook een stuk eigenbelang: dan ben ik er van af. Ik heb wel geen mogelijkheid om Oudenbosch vol te stouwen met auto’s.
Greetz’
GerJ
Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is nooit het antwoord.
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
Citroen GSA-X3 (La Poubelle)
Citroen Saxo (mijn gebakje)
Hyundai Excel 1.5 automaat
Totaal aantal Berichten: 2507
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Desperado schreef:mkatgert schreef:Trouwens prachtig hoe dat weer gaat op het forum
Hoe wat gaat op dit forum?
Enneh…. op het gevaar af een domme vraag te stellen: wat is een convertisseur?
Edit: men was mij al voor. Wat Patje en Wup zeggen dus
mkatgert schreef:Edit: men was mij al voor. Wat Patje en Wup zeggen dus
Ja joh, ik weet het allang!
Ik heb gelijk m’n moeder gebeld en ze is apetrots. Dat ik zukke dingen weet, bedoel ik.
Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
De stoplichten lijken allemaal op groen te springen, ondanks de hogere vaste lasten. Zuslief wel even gevraagd vandaag goed na te denken en even een soort bedrijfsplannetje op te stellen, zodat we allemaal weten waar we aan beginnen…
Als ik je vanavond uitsluitsel geef, is het dan een optie om volgende week vrijdag de overdracht te doen, of is dat te laat? (volgens mij krijg je dit weekend de Break van Goof, toch?)
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Als het goed is wordt hier alles vrijdag oid geregeld!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Geen enkel probleem. Nog even met Goof afstemmen hoe laat en hoe en zo en dan is dat rond.
ontopic: overdracht op vrijdag is prima. Ik zet de twee wagens die week wel een eindje uit elkaar zodat ze elkaar niks doen.
Vrijdag dan de overdracht. Wij willen graag suiker en melk in de koffie.
Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Desperado schreef:ontopic: overdracht op vrijdag is prima. Ik zet de twee wagens die week wel een eindje uit elkaar zodat ze elkaar niks doen.
Komen er wel foto’s vd overdracht?? Geweldig trouwens dat het forum ook hier weer een helpende hand biedt
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Desperado schreef:ontopic: overdracht op vrijdag is prima. Ik zet de twee wagens die week wel een eindje uit elkaar zodat ze elkaar niks doen.
Komen er wel foto’s vd overdracht?? Geweldig trouwens dat het forum ook hier weer een helpende hand biedt
Patrick
beetje plan zoals met keep them rolling..
mvgr wupke scon he
Foto’s?
We halen de landelijke pers erbij. Let op het NOSjournaal van zeven uur!
Overigens, wel een wild maar misschien geen slecht idee? Plaatselijke pers, misschien. Goeie reclame voor het bedrijfje van zuslief. :
Overigens niet bedoeld om mezelf te bewierroken; ik stink al genoeg met die diesel
Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
Desperado schreef:Foto’s?
We halen de landelijke pers erbij. Let op het NOSjournaal van zeven uur!Overigens, wel een wild maar misschien geen slecht idee? Plaatselijke pers, misschien. Goeie reclame voor het bedrijfje van zuslief. :
Overigens niet bedoeld om mezelf te bewierroken; ik stink al genoeg met die diesel
log even in op je lokale krant, zoals hier brabants dagblad… daar zit vaak een contact link (zelf nieuws melden oid) op de home site…
mvgr wupke:
Zuslief woont in Utrecht, en weet eerlijk gezegd niet of ze pers-aandacht kan waarderen (het is natuurlijk niet leuk om van dergelijke oplossingen afhankelijk te zijn)?!
Top dat volgende week vrijdag ook nog eens mogelijk is! Koffie wil ik je wel aanbieden, maar lijkt me handiger als we de auto komen halen, toch? Wil ook wel een thermoskannetje meenemen, maar je zou ook je voorkeur voor een type sterke drank kunnen vermelden?
Maar goed, huid van de beer wordt vanavond pas geschoten, uitsluitsel volgt dan natuurlijk ASAP!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
tja, heb hart van nederland al gebeld, vraag natuurlijk of ze er wat mee kunnen.. magoe..
mvgr wupke:ti’s toch vanuit het citroen hart ,help elkaar,, nie dan..
oudelut schreef:Zuslief woont in Utrecht, en weet eerlijk gezegd niet of ze pers-aandacht kan waarderen (het is natuurlijk niet leuk om van dergelijke oplossingen afhankelijk te zijn)?!
Je hebt gelijk. Had ik nog niet aan gedacht ops: Bedoelde het ook niet zo…
Als zuslief in Utrecht woont kan ik geeneens klant worden met mijn hondje, dus!
Zelf koffie zetten, zelf de hond uitlaten… druk, druk, druk.
Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
De kogel is door de kerk, we gaan (dolgraag) op je aanbod in!
Ik merk wel dat ik me een week vergist heb, zus komt het eerste weekend van september en dat duurt nog een week langer… ops:
(Zeëen van tijd komen ineens tevoorschijn! )
Ik kan me voorstellen dat je zo lang niet kan wachten, dus in dat geval kan ik de auto tussentijds wel komen halen (en zolang op mijn naam zetten). Kost ons hooguit 2x de overschrijvingskosten?!