Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
zo weer is tijd voor een update want het was vandaag weer typisch nederlands weer:
zo zag het er vanmiddag uit:
ik vond het er nogal donker zoals eerder aangegeven dus maar is eindelijk extra verlichting neergehangen met als resultaat:
Ook ben ik begonnen met het maken van een stelling voor deuren. Daar kunnen strax 8 deuren in. 2 complete sets. Lijkt mij voldoende.
Daarnaast komt nog een stelling voor de voorschermen. (weer 8 stuks)
de scherming liggen al op de plek waar ze straks ook komen. de deuren komen te staan zoals op eerste foto.
Boven de deuren en voorschermen houd ik dan nog een mooie ruimte over voor een schap waar nog meer onderdelen kunnen liggen.
Ik ben nu alles aan het sorteren en alles bij elkaar aan het leggen. (ook verder uitzoeken en uitpluizen dus niet: dashdelen maar dash kastjes, middenconsule, klokhuis, a stijlen etc etc. Wel komt dat allemaal bij elkaar te liggen met de volgende hoofdgroepen en subgroepen:
- dashdelen
- kapjes
- etc
- technische delen
- hydrolyca
- motordelen
- raammechaniek
- etc
- cosmetische delen
- spoilers
- velgen/doppen
- verlichting
- stuurtjes
- etc
- kleine delen (ladenkast/schappenkast)
- knopjes
- raam motortjes
- spiegels
- ruitenwissermotoren
- etc
op deze manier vind ik nog wat terug
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
BX-clubmagazijn #2?
Loers!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- BX Sport MK2
- AX GT chic
kleine update na maandag avond weer te hebben geknutseld aan mijn deur stelling
feuteu:
Bij het 2de paaltje van “deze” kant begint de deur stelling, daarvoor komt plaats voor voorschermen (10stuks). Achter komen dus deur stellingen (10 stuks)
waar de deuren op deze manier instaan:
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tijd voor een update:
de deuren stelling is vandaag eindelijk afgerond (goed voor 10 deuren) voorscherm stelling is even van de baan.
foto`s:
Mooi schap erboven, daar liggen:
- raampjes
- raammechaniek
- spiegels