ik vind het erg lekker zitten, het zit net wat harder dan mijn stoffen stoelen. Wat mij wel opviel is dat ik mijn radio opnieuw heb moeten instellen, Wat een hoge tonen ineens
nog een leuk plaatje
lekker soepel leer zie ik, zo hoort het tenminste Probeer het wel een beetje bij te houden met leervet dan blijft het lekker zacht
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Mooi hoor
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Jdt schreef:lekker soepel leer zie ik, zo hoort het tenminste Probeer het wel een beetje bij te houden met leervet dan blijft het lekker zacht
ik ben een flesje leer onderhoudsolie tegengekomen in de kast, voor banken. dat maar is proberen.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Zijn erg veel fans van dit merk op het forum te vinden.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ik heb gisteren het interrieur schoongemaakt en ingesmeerd met leervet.
de achterbank is veeeel mooier geworden. de voorstoelen hebben nog wel een behandelingetje nodig, deze zullen wel wat meer zon gezien hebben denk ik.
Vanmiddag reed ik lekker vlot over de rotonde, wat het een en ander aan rare bonkende geluiden opleverde rechts achter.(zou dit mijn ADAL kunnen zijn? hier zit namelijk wel speling op en moet ik nog vervangen.
MaartenH schreef:ik heb gisteren het interrieur schoongemaakt en ingesmeerd met leervet.
de achterbank is veeeel mooier geworden. de voorstoelen hebben nog wel een behandelingetje nodig, deze zullen wel wat meer zon gezien hebben denk ik.Vanmiddag reed ik lekker vlot over de rotonde, wat het een en ander aan rare bonkende geluiden opleverde rechts achter.(zou dit mijn ADAL kunnen zijn? hier zit namelijk wel speling op en moet ik nog vervangen.
zou best kunnen dat het gebonk daar van komt gewoon in de gaten houden
MaartenH schreef:Vanmiddag reed ik lekker vlot over de rotonde, wat het een en ander aan rare bonkende geluiden opleverde rechts achter.(zou dit mijn ADAL kunnen zijn? hier zit namelijk wel speling op en moet ik nog vervangen.
Gleed je niet van de bestuurdersstoel met een bonk naar de rechtsachterplek op de achterbank?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
nee, het zijn gti stoelen he, zit wel genoeg steun op, al ben ik niet zo breed en schuif ik wel lekker van links naar rechts in de stoel.
Tja, dacht niet gewend aan het leer, plus net in de olie gezet…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
MaartenH schreef:nee, het zijn gti stoelen he, zit wel genoeg steun op, al ben ik niet zo breed en schuif ik wel lekker van links naar rechts in de stoel.
ach als je eenmaal aan leer bent gewend wil je nix anders meer
ik maak me eerder zorgen over het gebonk dan over glijden in de stoelen morgen de auto maar is aan de achterkant op pootjes zetten, drukloos, en ff wiebelen aan de wielen.
MaartenH schreef:nee, het zijn gti stoelen he, zit wel genoeg steun op, al ben ik niet zo breed en schuif ik wel lekker van links naar rechts in de stoel.
Dat is dus precies de reden dat ik een lederen interieur wél onwijs mooi vind, maar voor geen meter vind zitten. ops:
Hoe dikker je kont is, hoe beter je op een lederen BX-stoel zit.
Kortom, ik vind het zeer mooi staan in jouw BX, maar ik zou zelf nooit een leren interieur willen hebben.
Hoor je ook een “kloenk” als je ‘s ochtends instapt? Zo ja, dan kan het best eens een van je achterdraagarmlagers (adallen) zijn.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ik ga er morgen middag aan wiebelen, ik zal wel een filmpje maken.
ik vind het heen en weer glijden wel fijn, het gaat niet vanzelf hoor, alleen als je het een beetje meewerkt. lekker de rotonde op gooien kan nog steeds, al geeft het een hoop herrie rechts achter