4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

Break voor nop
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2953

- C35 2.0 benzine
Gepost: 21 augustus 2007 09:46 PM
  [ # 46 ]

overschrijf kosten zijn minder geworden dit jaar, ik geloof 9 euro ofzo Laughing

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 21 augustus 2007 10:23 PM
  [ # 47 ]

Enigzins terugkomend op mijn eerdere antwoord: het is mogelijk zelfs positief om de auto iets eerder te hebben… Als verrassing kunnen mijn vrouw en ik dan al de inrichting verzorgen (je kunt natuurlijk niet domweg een aantal honden achterin smijten?!) Dus geef maar een gil als je ‘m kwijt wil/kan, dan kom ik ‘m wel halen!  Very Happy

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Desperado
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 50

Gepost: 21 augustus 2007 10:44 PM
  [ # 48 ]

Hey, Gefeliciteerd!!! Smile

Wat mij betreft kan de wagen de deur uit zodra wij de BX hebben. Ik had een klein beetje gehoopt dat ik nog een week de tijd zou krijgen om hem een beetje schoon te maken Surprisedops: maar in die paar dagen moet dat ook wel kunnen.

Misschien a.s. maandag, of zo? Laat maar iets weten. Wij kunnen hem eventueel ook afzetten in Breda (we hebben dan toch twee wagens Smile )

Ik ben in ieder geval blij dat ze een goeie bestemming krijgt.

Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is nooit het antwoord.
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
Citroen GSA-X3 (La Poubelle)
Citroen Saxo (mijn gebakje)
Hyundai Excel 1.5 automaat

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten

Gepost: 21 augustus 2007 11:06 PM
  [ # 49 ]

Ha! Ook nog afleverservice?!  Laughing

Nou, wat mij betreft ben je weliswaar altijd welkom om dat kopje koffie te genieten, maar vind ik het wel een beetje overbodige moeite (net zoals het schoonmaken overigens)...
Bovendien werk ik in Roosendaal, en mag ik gratis met de trein, dus als je enigzins in de buurt van het station in Oudenbosch woont?

Nogmaals (om even extra te benadrukken): brengen is een leuk aanbod, en je bent ook zeker welkom. Het is dus niet zo dat we hier geen rare broodschrijvers aan de deur willen hebben (het zou zelfs wel een leuk plaatje opleveren, want onze dagelijkse trots is een exacte kopie van jouw toekomstige auto (zij het in wit) Wink )

Voor wat betreft het schoonmaken: spaar je de moeite, want wij gaan hier zoals gezegd de auto toch nog ombouwen/klaarmaken tot/als hondenuitlaat-express! Ik moet alleen ter voorbereiding even op zoek naar de exacte binnenmaten van de bagageruimte (met en zonder bank neergeklapt), zodat ik een plannetje kan maken, maar dat moet op internet (of zelfs hier op ‘t forum) wel te vinden zijn, volgens mij?!

Maandag is wat mij betreft een prima voorstel! Heeft Oudenbosch (nog) een postkantoor?

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Desperado
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 50

Gepost: 21 augustus 2007 11:59 PM
  [ # 50 ]

Is goed.
Al die plaatsen liggen maar een eindje van elkaar af, dus veel maakt het niet uit, maar misschien is het inderdaad gemakkelijker als je hem komt halen.
Nu woon ik niet zo heel dicht bij het station (Oudenbosch is grOOt), maar als je een indicatie geeft wanneer je aankomt dan kan ik je daar oppikken.

Een postkantoor hebben we ook nog. Je kunt er je wagen laten registreren tot half zes ‘s avonds. Als je maandag wilt komen dan wel liefst na drie uur ‘s middags Rolling Eyes, heb ik net ontdekt.

Lijkt me een prima deal!!!

Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is nooit het antwoord.
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
Citroen GSA-X3 (La Poubelle)
Citroen Saxo (mijn gebakje)
Hyundai Excel 1.5 automaat

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten

Gepost: 22 augustus 2007 12:22 AM
  [ # 51 ]

De planning is om om 16h41 aan te komen. Dat kan eventueel nog wijzigen (last-minute), maar dat kan ik uiterlijk om 15h00 zeker aangeven (of je moet je mobiele nummer even PB’en?).

Ik zie er naar uit (net zoals de favoriete sterke drank van jou en/of je vrouw)!

Overigens was het erg leuk om mijn vrouw te vertellen dat jij de boeken schreef die zij zo graag ter ontspanning op vakantie leest (Favoriet)! Wink

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 22 augustus 2007 12:41 AM
  [ # 52 ]

mooi, dat dit gaat lukken!

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten

Gepost: 22 augustus 2007 01:02 AM
  [ # 53 ]

JA! Ben er behoorlijk mee in m’n nopjes, met die break-voor-nop! Wink

En dan is-ie nog niet eens voor mij! Voelt gewoon lekker die meid zo te kunnen helpen… Heeft ze verdiend met hoe ze het laatste jaar met ‘de situatie’ omgaat!

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 22 augustus 2007 02:52 AM
  [ # 54 ]

misschien kan dit draadje door een Moderator verplaatst worden naar de ZX pages eens je hem hebt
en dan kan je lekker veel foto’s plaatsen van de verbouwing en van de big smille als je zus de sleutels krijgt Very Happy
ik kijk wel uit naar het verdere verloop

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten

Gepost: 22 augustus 2007 02:55 AM
  [ # 55 ]

Dat is wel een idee, ja!
Net overigens 3 uur aan de telefoon gehangen met een stuiterende en zeer blije (overigens schoon)zus!  Very Happy
Namen zoeken voor uitlaatservice, en hieraan denken, en die opleiding en stuiter-stuiter-stuiter!  dance

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 22 augustus 2007 10:34 AM
  [ # 56 ]
paso schreef:

misschien kan dit draadje door een Moderator verplaatst worden naar de ZX pages ....

Done!

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 23 augustus 2007 12:25 AM
  [ # 57 ]

Honden UItlaat Service… oftewel “HUIS, brengt uw hond(en) uit en Thuis!”

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten

Gepost: 09 september 2007 10:40 PM
  [ # 58 ]

Dit weekend heeft een dolgelukkige zuslief de auto opgehaald. Distributie met spanrollen en waterpomp, afsluitklep dieselpomp, lucht- en brandstoffilter, olie en -filter, gloeibougies en remvloeistof zijn vervangen.

Daarnaast de afgelopen 2 dagen druk bezig geweest om de auto schoon te maken, verlichting achter verwarmingsknoppen gerepareerd, radio geïnstalleerd, slot rechterachterdeur gerepareerd, banden op spanning gebracht en getankt.

Zojuist is ze apetrots richting Utrecht vertrokken, waar ze nog een aantal gesprekken met instanties moet afronden alvorens daadwerkelijk voor zichzelf te kunnen beginnen, maar dat gaat helemaal goedkomen!

Foto’s volgen als het zo ver is en de auto vervolgens omgebouwd is tot “hondenhok”! Desperado, opnieuw onwijs bedankt!

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 10 september 2007 03:15 AM
  [ # 59 ]

geen half werk, normaal dat je zus dolgelukkig is Very Happy

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook