Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Het lijkt wel of ik een dubbelstopcontact zie op het dashboard van de Army.
Voorlopig weer even lekker toeren Wouter. Maar een fuseekogel kost je de kop niet volgens mij.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Het lijkt wel of ik een dubbelstopcontact zie op het dashboard van de Army.
Patrick
Dat heb je goed gezien
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
hogervp schreef:Het lijkt wel of ik een dubbelstopcontact zie op het dashboard van de Army.
Leuke gadget, in combinatie met 12V/220V-omvormer? Alleen jammer dat-ie niet in Army-/schutkleuren is uitgevoerd?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:hogervp schreef:Het lijkt wel of ik een dubbelstopcontact zie op het dashboard van de Army.
Leuke gadget, in combinatie met 12V/220V-omvormer?
12V, 24V én 220V.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
hogervp schreef:Maar een fuseekogel kost je de kop niet volgens mij.
Patrick
Die kosten een paar tientjes. Maar het is ook een stuurkogel die roet in het eten smijt.
En wel de binnenste kogel RV. Speling is minimaal, dus kan echt nog wel even.
Het is ook niet gezegd dat het bokken bij het remmen daar vandaan komt. Kan ook de remschijf zijn uiteraard.
Dat moeten we nog een keer onderzoeken, maar voorlopig tuft Wouter weer voort.
Test
Wat is het tegenwoordig druk op Schiphol.
( Grote versie )
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
grapjas
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Toch vind ik Wouters kleur blauw mooier dan die van de KLM. (Hmmm, stewardess in Bley Olympe)
Test
Maar wel leuk gedaan.
Alleen gek dat sommige vliegtuigen in de achtergrond scherper zijn dan die op de voorgrond.
O ja, en sommige vliegtuigen staan er meerdere keren op.
jaco schreef:Maar wel leuk gedaan.
Alleen gek dat sommige vliegtuigen in de achtergrond scherper zijn dan die op de voorgrond.
O ja, en sommige vliegtuigen staan er meerdere keren op.
Ik heb een uur langs de landingsbaan gestaan. Alle vliegtuigen op die foto zijn dus door mij gemaakt en slechts 1 maal gebruikt! Het lijkt alsof sommige vliegtuigen meerdere malen gebruikt staan, maar dat is niet zo. Ze gingen allemaal onder dezelfde hoek de lucht in en dan lijken ze wel eens op elkaar.
Ami 8 Club (1970)
A oke! Ik ben dan ook geen geoefende vliegtuigspotter hè. Dacht dat je die vliegtuigen er allemaal in had geshopt. Nu ik weet hoe de foto ontstaan is, vind ik ‘m nog leuker.
Eigenlijk was het heel simpel. Een uur lang stond mijn camera op mijn statief. Elke keer als er een vliegtuig langskwam maakte ik een foto. Daarna even wat knippen en plakken om voornamelijk de veranderende lucht bij te werken.
Ami 8 Club (1970)
Precies, zo doe je dat.
Je antenne lijkt net een opstijgende raket!!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Leuke foto Wout.
Btw, mijn nieuwe camera heeft een mogelijkheid om zelf om de zoveel tijd een foto te maken. Leuk bijvoorbeeld om een bloem die opengaat te kieken, maar ook leuk voor jouw type foto.
Patrick