Haha, ,typisch Japans: zo stijf mogelijk poseren voor je onderwerp en waag het eens van je plaats te komen.
eviltwin schreef:PjotrBlom schreef:Leuk!, maar wat is het www-adres van die Japanse Cercle Privé?
http://www.citroen.co.jp/products/c6/impressions/index.html
onder het kopje Drivers’ Impressions
Deze C6en hebben een RD4 systeem, maar het scherm hier van is ingebouwd in het linker ventilatierooster. Op de orgineele plaats zit (neem ik aan) een aftermarket navigatie systeem. (het RT3 systeem ondersteund Japan niet?)
Totaal aantal Berichten: 43253
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
eviltwin schreef:Dat die cercle privé in NL niet werkt is omdat er hier sukkels wonen, de Japanse Cercle Privé is hilarisch, vooral omdat de eigenaren staand nauwelijk bij een C6 naar binnen kunnen kijken en zichzelf niet belangrijk vinden. Daar hoef je geen Japans voor te kunnen verstaan. De nederigheid straalt er vanaf. De baas van Citroën Japan is trouwens nog kleiner.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
eviltwin schreef:Echt dom kan hij niet zijn want in 5th gear lukte het hem wel om de C6 SMSjes te laten voorlezen…hij is wel een pummel want wie legt er nu zijn poten op een beige dash
zie http://youtube.com/watch?v=M0IdtH4S700 verkeerde aspect-ratio
Het kan aan mij liggen, maar in dat filmpje vind ik hem wel positief over de C6 praten hoor
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:eviltwin schreef:Echt dom kan hij niet zijn want in 5th gear lukte het hem wel om de C6 SMSjes te laten voorlezen…hij is wel een pummel want wie legt er nu zijn poten op een beige dash
zie http://youtube.com/watch?v=M0IdtH4S700 verkeerde aspect-ratio
Het kan aan mij liggen, maar in dat filmpje vind ik hem wel positief over de C6 praten hoor
Ik beweer toch niets anders, hij was in eerdere updates van de langeduurtest ook positief. Hij blijkt alleen een pummel te zijn, wie gaat er nu met een schroevendraaier z’n C6 bewerken omdat je het tankklepje niet openkrijgt
PjotrBlom schreef:Op de orginele plaats zit (neem ik aan) een aftermarket navigatie systeem.
Daar lijkt het wel op…wellicht zit het oude scherm er nog wel in, maar nu met een separate Japanse navi-computer, Digitale Radio…en allerlei andere leuke Japanse snufjes. EDIT ook het scherm is anders, het mist de kantelfunctie.
Leuk weggetje om met 80 over heen te trappen, harder mag ook
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Mooie foto!!!
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
80 in zijn 4, mag toch best in zijn 5 of niet dan;)
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ik denk dat ze dat gedaan hebben om wat meer weergave op de toerenteller te laten zien.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Hij laat alleen de versnelling zien in “tiptronic” mode.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Klopt, dat is bij de meeste auto’s het geval.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
cxfanatic schreef:Klopt, dat is bij de meeste auto’s het geval.
ik bedoel dus dat je normaal 80 in 6 rijdt, maar dat je dat niet ziet op het dash.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ja, en ik bedoel dat ze ‘m bewust in het handschakelprogramma hebben gezet om de bak in z’n 4 te kunnen zetten, zodat er meer ‘kleur’ in de toerenteller zit.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
In AutoVisie nr.2 wordt de C6 3.0 V6 vergeleken met de S80 3.2 en Cadillac CTS 3.6. De C6 (met wit interieur) is het stilste, ruimste en remt het snelst.
Bij AutoVisie twijfelen ze nog steeds aan de bouwkwaliteit van de C6, die zich nog moet bewijzen en ze vinden de stoelen niet zo fijn. Ze kiezen voor de Cadillac omdat die het sportiefst is, ook al is hij wat krapjes achterin.
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
hele diep zucht….
sportief is tegenwoordig wel heel erg mode geloof ik
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Trouwens, alsof die amerikaanse meuk zo lekker in elkaar wordt geschroefd?