Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
gaat hier gewoon open…
en ik kan deze niet openen:
heb ik net veel moeite gedaan om plaatjes te vinden, kan ik ze niet kwijt….
:20
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Meeste problemen met niet te openen topics worden veroorzaakt door remote fotos die langzaam laden, en je zal dan ook vaak zien dat op rustige internet tijdstippen het allemaal wel gewoon gaat.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
- ID/DS D-Super
die laatste krijg ik ook niet open, heb de hele database al gechecked… zat we; wat errors in die ik gefixed heb, maar helaas dus nog zonder resultaat..
Ik heb steeds vaker last dat ik bepaalde topics niet kan openen. Nu kan ik tot overmaat van ramp zelfs de topic van de citroen-forum meeting niet openen!!!
Kan het zijn dat er toevallig iemand met een foute avatar of signature aan het posten is? waardoor de boel vastloopt?
Heb dat namelijk wel eens meegemaakt op een ander forum.
Ik krijg die draadjes van Robb en WYD ook niet open.
En dan kunnen wij als Mod er niet inkomen en evt iets wijzigen.
die van de meeting opent bij mij wel bram, ik hou dus wel een oogje in het zeil
Die van robb gaat ook open….
Beide gaan bij mij ook gewoon open…ik denk i.d.d. dat het aan de foto’s ligt….al zou ik het helemaal niet erg vinden als we de avatar regels eens gingen controleren…
vooral de grootte= max 60kb
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Het kan zijn dat er foto’s op een “foute” server staan.
Ik zit namelijk op een nogal veilige computer. Tja een “perfecte” firewall heeft zo ook z’n nadelen en ben bang dat dit er ook weer eentje is.
- ID/DS D-Super
hmmmzz das tamelijk ruk !
k ga moren eens dieper spitten in de achterliggende oorzaken in deze.
- ID/DS D-Super
Het blijkt toch dat het komt doordat er foto’s geplaatst worden vanaf obscure overbelaste servers. hoe we dit moeten ondervangen weet ik niet precies, maar ik wil een ieder wel oproepen om zoveel mogenlijk goede foto servers te gebruiken. ik weet dat dit moeilijk na te gaan is voor veel mensen.
op dit moment openen diverse topics wel weer die van de week stuk leken te zijn. er is aan het forum verder niet veranderd.
we hebben ook geconstateerd dat sommige foto’s in signatures op vage servers staan.
stukje uit verslag van een onderzoekje naar iemand zijn sig hier:
Als ik zijn sig ping dan zie ik een tijd van 155ms en het is nu 11.00 uur 's ochtends en het gaat maar liefst over 11 hops (servers, routers etc) bij een traceroute. ter vergelijking, een traceroute van hier naar de forum server is 6 hops, waarvan 4 op het interne 10Gbit netwerk van trueserver (=daar zit de vertraging niet). Hier dus 2 echte intenet hops voor ongeveer 22ms terwijl het naar die sig 7 stuks internet hops is...
het gaat hier over een franse server die gebruikt word voor de hosting van zijn signature.
bij deze nogmaals de oproep: geen foto’s in de signature.! en zorg dat de foto in je avatar op een behoorlijke server staat, dan is waarschijnlijk het grootste deel van dit leed al weer geleden.
Had ik het dus toch goed
Ik heb de laatste 2-3 dagen geen problemen meer gehad met het openen van topics.
Ik probeer al enkele weken in het Gespot en Gepost gedeelte van de Visa-afdeling te komen, maar nog immer zonder succes…
Waar kan dit aan liggen?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Hallo,
Het lukt me nog steeds niet? Ligt dit aan mij of hebben anders forummers dit ook?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Gokje: pagina 2 ?
Wil bij mij ook niet.
Schijt aan originaliteit.