mkatgert schreef:citroenc2 schreef:een cx is totaal niet te vergelijken met een bx
een cx is een gerespecteerde citroen en met veel liefhebbereen bx is nog een auto die vooral goedkoop is om te rijden bij het volk maar langzaam worden ze wel duurder
: vanwaar opeens deze overpeinzing in dit topic?
.
zoals je leest geef de ts aan dat een cx veel duurder is in aanschaf nou dit is de reden waarom de cx veel duurder is dan een bx vaak
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
citroenc2 schreef:
zoals je leest geef de ts aan dat een cx veel duurder is in aanschaf nou dit is de reden waarom de cx veel duurder is dan een bx vaak
hehe ok, ten tijde van het plaatsen van mijn bericht stond er niks meer over cxen door de ts. maar zoals ik nu begrepen heb had hij zijn bericht gewijzigd…
Totaal aantal Berichten: 359
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Nou, een paar weken later.
Gisteren ook nog het stuur vervangen, dat was helemaal vergaan. Was nog een hele klus.
Ik heb er ook een ASS comfortstoel ingeknutseld, hij is nu bijna perfect voor dagelijks gebruik.
Gemiddeld verbruik is nu 1 op 15 ! Mooi hoor.
Waar kan ik het beste de luidsprekers zetten? In de deuren, of kunnen de ramen dan niet meer open? Die dingetjes in het dashboard zijn me veel te blikkerig, maar ik hoef ook geen HiFi.
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
1 op 15 is een net verbruik.
Speakers op 1 of andere manier achter het dash maken (rechts is gemakkelijk bij de GT / digit zit daar ook de subwoofer.
Of anders onder de stoel???
zonde om je deurpannelen daar voor op te offeren
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
Bij mijn bx 14 zit die sub daarook en nog aangesloten ook kwam ik vandaag achter. Ik was altijd van gedacht dat die sub (grotere box is het eigenlijk) enkel bij de duurdere zat ( trs gt en sport)
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Bij de type 2 zitten de speakers in de deuren. Zou dus moeten kunnen. Volgens mij was de bassbox een standaard iets in de type 1’s. Zat ook in mijn 14RE.
My other car is a broomstick.
mathijs schreef:Bij de type 2 zitten de speakers in de deuren. Zou dus moeten kunnen. Volgens mij was de bassbox een standaard iets in de type 1’s. Zat ook in mijn 14RE.
idd bij een type 1 zit er zo box achter het dashboard \
verder kan je in de c stylen boxen krijgen
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
waar zou die bassbox dan precies moeten zitten? Ik hoor alleen die 2 pieperige luidsprekertjes links en rechts bovenop het dashboard. Als die bass weer aangesloten is hoef ik misschien niet eens iets erbij te zetten.
maartenbokslag schreef:waar zou die bassbox dan precies moeten zitten? Ik hoor alleen die 2 pieperige luidsprekertjes links en rechts bovenop het dashboard. Als die bass weer aangesloten is hoef ik misschien niet eens iets erbij te zetten.
dier zit rechts achter het dashbord
heb je ook niet in de c stylen roosters zitten dit was een optie toen
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
citroenc2 schreef:maartenbokslag schreef:waar zou die bassbox dan precies moeten zitten? Ik hoor alleen die 2 pieperige luidsprekertjes links en rechts bovenop het dashboard. Als die bass weer aangesloten is hoef ik misschien niet eens iets erbij te zetten.
die roosters zitten wel in mijn GT maar zonder speakers
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Bij mij zitten ze er niet in hoor, het is maar een simpele versie ...
ik zou betere tweeters zoeken en kijken of je die woofer weer aan de gang krijgt. en als de woofer er niet meer is, dan een andere zoeken of er een nieuwe vooe in de plaats hangen. het is een zwarte kast die ergens bij je linkerbeen zit als je op de bijrijdersstoel zit, onder het dashboard.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
en goed dat je een ander stuur hebt gevonden! hoe is de rest van het interieur?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
McDean schreef:citroenc2 schreef:maartenbokslag schreef:waar zou die bassbox dan precies moeten zitten? Ik hoor alleen die 2 pieperige luidsprekertjes links en rechts bovenop het dashboard. Als die bass weer aangesloten is hoef ik misschien niet eens iets erbij te zetten.
die roosters zitten wel in mijn GT maar zonder speakers
dan zijn de boxen eruit gehaald
heb nog zo set liggen voor de c stylen
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
hel1 schreef:en goed dat je een ander stuur hebt gevonden! hoe is de rest van het interieur?
Ja, garage Jan van Gompel in Eindhoven had nog een echt perfect stuur voor me. En een grootlicht-dimschakelaar, die had ook kuren.
Rest interieur is perfect, op bovenzijde dash na, die is bruin verkleurd. Kun je dat spuiten?