2 van de 2
 < Vorige 1 2

iemand bekend met deze ID?
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11737

- Xantia TD SX
Gepost: 20 augustus 2007 11:30 PM
  [ # 16 ]

@ Ree: Ja! Dat was LEUK! Die scheikundeles was héél gaaf Cool  Maar: dan brandt de olie al. De vlam wordt dan zo heftig omdat je het oppervlak van de brandende olie (drijft!) en dus de O2-exposure plotselaar & extreem vergroot. Dat is weer een ándere reactie.

Als olie gewoon loos op water gaat liggen drijven, steek je het nóg niet zomaar in de fik! Nogmaals, de combi glycol/olie wil ik even af zijn. Maar glycol (koelvloeistof dus, en een alcoholvariant) is geen water!...

Anyway, blijft het punt dat je gewoon geen peut in je olie wilt en je bij een brandbare peilstok wél dat verdacht hebt. Ugh.

En Stan: Alvast veel kijkplezier en voor straks veel zweefplezier!!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5164

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 21 augustus 2007 12:42 AM
  [ # 17 ]
Penny Lane schreef:

@ Ree: ... Dat is weer een ándere reactie.

Heerlijk om het met elkaar oneens te zijn Very Happy

Ben wel benieuwd wat andere ervan denken, maar daar is dit draadje niet de beste plek voor…

Anyway, Stan, hou ons op de hoogte!

Groet,

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Xantia TD SX
Gepost: 21 augustus 2007 01:52 AM
  [ # 18 ]

Heerlijk om het met elkaar oneens te zijn

Laughing  Dáár ben ik het nou dus gloeiend mee eens, Ree… Dat houdt de boel in ieder geval scherp Mr. Green

Derk

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Stan81
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 89

Gepost: 23 augustus 2007 03:45 AM
  [ # 19 ]

Ja, ik heb haar gekocht. Niet die van de MP advertentie maar 1 die een vriend van Serge eventueel wel wilde verkopen. Na een probleemloze rit van Groningen naar Eindhoven staat ze nu hier voor de deur te pronken. Morgen een nieuw toppic met foto’s!

Stan

ID 19P 1966

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 24 augustus 2007 10:39 PM
  [ # 20 ]

Gefeliciteerd Stan! Zweeft dat lekker he?

Derk

Profiel  

bartjes
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Gepost: 25 augustus 2007 06:01 PM
  [ # 21 ]

Hoi Stan,

Gefeliciteerd ! Uit de afstand te lezen kun je nu al concluderen dat er niets is dat zo rijdt als een DS ! (probeer het eens tegen te spreken Razz )

Die van mij is ook een DSuper uit 1972, origineel Beige Albatros, nu Blue d’Orient. Waar woon je ergens in Eindhoven ? (ik woon zelf in Stratum, bij de Daf in de buurt).

Groetjes, Bart

DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.

Profiel  

Stan81
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 89

Gepost: 26 augustus 2007 04:52 PM
  [ # 22 ]
bartjes schreef:

Hoi Stan,

Gefeliciteerd ! Uit de afstand te lezen kun je nu al concluderen dat er niets is dat zo rijdt als een DS ! (probeer het eens tegen te spreken Razz )

Die van mij is ook een DSuper uit 1972, origineel Beige Albatros, nu Blue d’Orient. Waar woon je ergens in Eindhoven ? (ik woon zelf in Stratum, bij de Daf in de buurt).

Groetjes, Bart

Langs de rondweg? Meen dat ik daar wel eens een DS heb zien staan. Ik heb mijn kamer in de Bennekel (Oud Gestel…) en nee daar staat ze niet. Dat wil ik haar niet aandoen. Ken de buurt na 5 jaar wel Wink

ID 19P 1966

Profiel  

bartjes
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Gepost: 27 augustus 2007 09:51 PM
  [ # 23 ]

Langs de rondweg bij de Aalsterweg staat inderdaad een slechte beige. Die van mij is nu bleu en staat droog in een g’box Very Happy .
Mocht je vragen hebben, dan stuur me rustig een PB’tje !

DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook