Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
ik kom regelmatig advertenties tegen waar types van wagens door elkar gehaald worden. Het ergste is dat het meestal om dezelfde gaat.
Want sinds wanneer ziet een Visa er zo uit???
Aangeboden: Citroen visa gti
Prijs: € 525,00
Beschrijving: Citoen visa gti 1990 zwart keurige auto zo meenemen 145000km rijdt schakelt en koppelt goed
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/citroen/52496.htm?ret=/markt/autos/citroen.htm?oudei=30&js=1
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Re: Te koop
M&M schreef:Zo kom je ook van je Ford af , gewoon als Xantia verkopen
of gaat het over de auto die ernaast staat?
rocco schreef:M&M schreef:Zo kom je ook van je Ford af , gewoon als Xantia verkopen
Er staat op de achtergrond inderdaad een 1.8 sx
rocco schreef:M&M schreef:Zo kom je ook van je Ford af , gewoon als Xantia verkopen
Hehehe, die zaak heeft om de 2 maanden een andere eigenaar en de laatste keer dat ik hem sprak vertelde hij mij dat alle Franse auto’s de motoren met elkaar delen. Ja Peugeot en Citroen wel, maar Renault niet of in ieder geval niet meer. Ja die kerel heeft verstand van zaken, want hij zit al meer dan 20 jaar ofzo in het vak vertelde hij me, maar kan een Xantia en één of andere rare auto niet uit elkaar houden.