Pech zuigt…
M’n 2e harde schijf met alle foto’s, films en muziek erop is dood. Zuigt, zuigt, zuigt, zuigt…
AX 1.1 TGE ‘91
BX 1.6 TGI ‘91
Xsara 1.4 HDI ‘05
Xsara 2.0 HDI ‘02 (huidig)
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Hoe komt zoiets nou? Virus?
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
K#t voor je dat dat is gebeurd. Ik ben er zelf ook als de dood voor
Laat ‘t een herinnering aan iedereen zijn, maak regelmatig backups!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
DigiDaan schreef:K#t voor je dat dat is gebeurd. Ik ben er zelf ook als de dood voor
heb wel een dvd brander in de computer, kan ik hiermee ook makkelijk back-ups maken? Zou namelijk niet weten hoe ‘t moet…
Jaeger schreef:voge schreef:DigiDaan schreef:K#t voor je dat dat is gebeurd. Ik ben er zelf ook als de dood voor
heb wel een dvd brander in de computer, kan ik hiermee ook makkelijk back-ups maken? Zou namelijk niet weten hoe ‘t moet…
Zo kan je het handmatig doen ja
Maar je hebt wel enkele backup tools. Onder andere nero heeft zo een tool.
Gewoon openen en back up maken en de rest doet ie zelf.
mm, ‘k heb nero op de computer, zal eens gaan kijken straks…
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
voge schreef:DigiDaan schreef:K#t voor je dat dat is gebeurd. Ik ben er zelf ook als de dood voor
Op één DVD’tje passen inderdaad heel wat famillie of vakantiefoto’s en die zijn dan voor lange tijd goed bewaard. Je kunt ze dan bijvoorbeeld bij familie of kennissen elders opbergen.
Om dvd’s te branden heb je inderdaad iets als Nero nodig. Meestal zit dit soort software bij de brander, of voorgeïnstalleerd op je computer.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
DigiDaan schreef:Op één DVD’tje passen inderdaad heel wat famillie of vakantiefoto’s en die zijn dan voor lange tijd goed bewaard.
passen daar ook foto’s van auto’s op?
ik zet alles wat ik zeker wil bewaren op verschillende schijven in verschillende computers en alles nog eens op een cd.
dingen die ik echt niet wil verliezen gaan ook nog eens bij familie in de computer en zo zou het toch goed moeten gaan.
Ik help het wel weer on-toppic: M’n DVD’s zijn op. Heb de schijf wel weer aan de praat, alleen loopt het kreng soms helemaal vast. Zullen wel beschadigde delen op zitten. K*t computer, leuk als het werkt….Uiteindelijk kom ik er wel uit, maar ik ben veel liever met de Progress bezig als met de computer.
AX 1.1 TGE ‘91
BX 1.6 TGI ‘91
Xsara 1.4 HDI ‘05
Xsara 2.0 HDI ‘02 (huidig)
Ik wil effe klagen dat mensen het café niet weten te vinden,en voor alles en nog wat de QUOTE knop gebruiken.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Rene van Maren schreef:Ik wil effe klagen dat mensen het café niet weten te vinden,en voor alles en nog wat de QUOTE knop gebruiken.
Hoe bedoel je?
patje74 schreef:Rene van Maren schreef:Ik wil effe klagen dat mensen het café niet weten te vinden,en voor alles en nog wat de QUOTE knop gebruiken.
Hoe bedoel je?
Zou het niet weten
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Rene van Maren schreef:patje74 schreef:Rene van Maren schreef:Ik wil effe klagen dat mensen het café niet weten te vinden,en voor alles en nog wat de QUOTE knop gebruiken.
Hoe bedoel je?
Zou het niet weten
Domkop! Heb je nog niet in de gaten dat wij nu een kleine demo aan het geven zijn van hoe het niet moet?
patje74 schreef:Rene van Maren schreef:patje74 schreef:Rene van Maren schreef:Ik wil effe klagen dat mensen het café niet weten te vinden,en voor alles en nog wat de QUOTE knop gebruiken.
Hoe bedoel je?
Zou het niet weten
Domkop! Heb je nog niet in de gaten dat wij nu een kleine demo aan het geven zijn van hoe het niet moet?
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow ops:
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Maar zo kan het dus ook?