pj_ds schreef:proficiat stan
Frank Selen schreef:Ik zie dat je in Blerick woont…
Geniet er van!!heej in blerick??? ik woon in sevenum en mijn vriendin in blerick
Eindhoven en Baarlo, maar geen Blerick
misschien kom ik je snel eens tegen???
veel plezier in ieder geval
groet
peter
ik zal mijn ogen openhouden.
ID 19P 1966
Totaal aantal Berichten: 138
- ID/DS ds 20 2.0
- 2CV 2CV6 Special
- CX cx 25 TD limousine
ooooww oeps te snel gereageerd
maar toch ‘n zuiderling dus
ds20-2.0 ‘73 sinds mei 2006
2cv6 ‘83 sinds mei 2008
cx2,5TD limo. ‘85 sinds dec.2009
pete72ds schreef:mooie dame !
ik ben er zeer gelukkig mee. Zoals Serge het al zei: je trekt er de vrouwen mee aan. Nou dat komt mooi uit, ben nog vrijgezel…
je moet niet alles geloven van wat serge zegt niet voor niets staat hij zijn dames in de loods volledig te ontleden…zo vangt ie nooit een dame of wijfie zoals hij zou zeggen
Zo’n adonis als ik heeft geen DS nodig om z’n bed te vullen, ze levert voor mij hooguit bonussen op
Stan, gefeliciteerd met je nieuwe dame en nog veel toffe kms gewenst. Het is een fijne auto!
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Re: Ja, ik heb haar! (Dsuper 5)
Stan81 schreef:... Zoals Serge het al zei: je trekt er de vrouwen mee aan. Nou dat komt mooi uit, ben nog vrijgezel…
Het trekt alleen maar vrouwen aan omdat het zo’n mooie auto is voor op de bruiloft. Nou net niet het type vrouw waar een man naar op zoek is
Groet,
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Re: Ja, ik heb haar! (Dsuper 5)
Ree schreef:Stan81 schreef:... Zoals Serge het al zei: je trekt er de vrouwen mee aan. Nou dat komt mooi uit, ben nog vrijgezel…
Het trekt alleen maar vrouwen aan omdat het zo’n mooie auto is voor op de bruiloft. Nou net niet het type vrouw waar een man naar op zoek is
Groet,
Ree
Ja dat is al te merken… een tante (50+) was al helemaal weg van de auto. Koop ik weinig voor
Wordt direct gevraagd om voor een gala voor te komen rijden. (In zo’n super staat is ie echt niet, maar goed). Aanspraak genoeg
ID 19P 1966
@Stan81. Gefeliciteerd met de aanschaf van je godin.
Veel rijplezier ermee!
Het ruimteschip op de weg
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
blauw…
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Het is een CX kleur; Gris Espadon. Staat bijzonder chique op een DS moet ik zeggen.
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gefeliciteerd,en nu genieten…
...en sleutelen..
‘Spirit of avant-garde’
Zo weer terug van een weekendje Spanje… (niet met de DS maar met een pendelbus).
De kleur is meen ik Neptune Gris dat ik ergens zag staan op een papiertje. Met de kleurcode van Beer lakken erbij. Zal ik eens nazoeken. Maar het staat erg netjes moet ik zeggen.
ID 19P 1966
Dat zou wel heel eigenaardig zijn, want Gris neptune is grijs-blauw en jouw dame grijs-groen; gris espadon. Gris neptune is overigens ook geen DS-kleur.