ik mis toch nog een hele grote naam en als citroen rijder moet je schamen dat die niet bovenaan staat
total
Citroën prefereert Total
total wasda? Volgens mij moet je die tankstations tegenwoordig met een vergrootglas zoeken
Maar ik prefereer de BP dorpspomp. Mijn beest krijgt altijd netjes 98 en 9 van de 10 keer zelfs BP ultimate. Ik probeer eigenlijk altijd bij mijn dorpspomp te tanken. Het verbruik valt me ook mee. Ik heb vorige week donderdag dacht ik de tank volgemikt en de dagteller staat nu @ 380 km terwijl de brandstofmeter nog ruim over de helft zit. Nu weet ik dat de BX tankmeter niet altijd even betrouwbaar is dus het echte verbruik weet ik pas als ik weer bij de pomp ben geweest.
En het kanon bevalt nog steeds uitstekend. Gisteren die Seat even de les lezen was weer helemaal geweldig
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Jdt schreef:total wasda? Volgens mij moet je die tankstations tegenwoordig met een vergrootglas zoeken
dat valt wel mee hier in de regio zitten ze nog genoeg en is de prijs ook ok hier is shell en bp erg duur
maar ik tank eigelijk alleen lpg in nederland de rest komt buiten de grenzen vandaan
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
ik tank altijd bij de marees hier in het dorp…
vorige keer tanken 1:14,1 gister had ik 1:18,97
best een verschil eigenlijk
EDIT: zie nu pas dat het in dit topic staat, sorry voor de offtopic
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Zo lang de mods er geen problemen mee hebben keutelen we lekker offtopic door over benzine. Ik heb er iig geen problemen mee
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
in egypte is het hoogste octaan 90, en het goedkoopste sapje is octaan 70. duurste sapje was 1,30 egyptische pond (17 cent ofzo), er gaan 7,5 pond in een euro
goedkoopste sapje was 0,90 Egyptische pond.
de pompbediende staat daar rustig mensen te helpen met een peuk in zijn mond.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mssl schreef:McDean schreef:
Sorry dat ik het zeg hoor Daan, maar Brand Oil zie ik alleen in tukkerland/achterhoek . Dat staat volgens mij totaal niet in verhouding met de andere grote jongens, is het uberhaupt een beursgenoteerde onderneming?
Maar jij werkt er natuurlijk dus is het werelds, grapje!Dat euro 98 in Duitsland schaler is dan in Nederland geloof ik gewoon weg niet! Het zijn gewoon normen en juist in Duitsland zijn ze meer van de goede/verschillende brandstoffen. Hoe kom je aan deze informatie McDean?
Brand oil zit ook in drente
Ik weet deze informatie omdat ik bij de Brand Oil gewerkt heb (verleden tijd sins 2 weken niet meer)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:mssl schreef:McDean schreef:
Sorry dat ik het zeg hoor Daan, maar Brand Oil zie ik alleen in tukkerland/achterhoek . Dat staat volgens mij totaal niet in verhouding met de andere grote jongens, is het uberhaupt een beursgenoteerde onderneming?
Maar jij werkt er natuurlijk dus is het werelds, grapje!Dat euro 98 in Duitsland schaler is dan in Nederland geloof ik gewoon weg niet! Het zijn gewoon normen en juist in Duitsland zijn ze meer van de goede/verschillende brandstoffen. Hoe kom je aan deze informatie McDean?
Ik weet deze informatie omdat ik bij de Brand Oil gewerkt heb (verleden tijd sins 2 weken niet meer)
in heel nederland zijn er maar 32 beetje weining om met de grote mee te doen
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
citroenc2 schreef:McDean schreef:mssl schreef:McDean schreef:
in heel nederland zijn er maar 32 beetje weining om met de grote mee te doen
in dat geval noem ik het niet groot maar goed
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
ik tank lekker voor 1.36 @ de lokale shell, shell is hier het goedkoopst naast Total, Q8 en Texaco en die tankstations zitten allemaal op 3 km afstand
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
zodra school besluit me weer in te schrijven. heb dr net weer 2 liter in gemikt dus kan weer 1200 km verder
Status Quo schreef:zodra school besluit me weer in te schrijven. heb dr net weer 2 liter in gemikt dus kan weer 1200 km verder
ik ben dus niet de enige
Ik heb eigenlijk geen idee meer wat benzine kost… ken wel de gasprijzen aardig goed Ben daarnet met de GTi maar weer eens wezen tanken, ik ga er morgen mee naar Frankrijk… meteen maar v-power erin. Dure hobby, benzine tanken!