Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Mooi Pat, dan kunnen we weer aan de bak! Succes met de APK morgen!
Mijn PC was gecrashed en dus ook een week niet online geweest. Ik heb geen verstand van computers en heb maar een verse gekocht ... Nu eindelijk weer online. Wel wennen dat Vista… Nu nog hopen dat ik de data en de duizenden foto’s kan redden….(ik heb helaas niet alles op CD gebrandt voordat ie ermee kapte)
En van dat thema, misschien is het leuk dat de winnaar van de afgelopen wedstrijd het thema mag verzinnen voor de komende wedstrijd…
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
CitroenAZU schreef:Mooi Pat, dan kunnen we weer aan de bak! Succes met de APK morgen!
Mijn PC was gecrashed en dus ook een week niet online geweest. Ik heb geen verstand van computers en heb maar een verse gekocht ... Nu eindelijk weer online. Wel wennen dat Vista… Nu nog hopen dat ik de data en de duizenden foto’s kan redden….(ik heb helaas niet alles op CD gebrandt voordat ie ermee kapte)
En van dat thema, misschien is het leuk dat de winnaar van de afgelopen wedstrijd het thema mag verzinnen voor de komende wedstrijd…
Tjees Martijn! Het zal toch niet zo zijn dat Mr Citroën spotter himself vele foto’s kwijt is? Is je harde schijf helemaal dood? Er zijn data-recovery pakketten waarmee je nog een reddingsactie kan doen.
@Patje74. Goed werk van de Eend, we duimen hier en ik wacht met smart op het nieuwe topic.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 230
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
Armed & ready
Ik zit dit weekend id ardennen met de cx en een koppel geiten/eenden..
Kzie ‘t al helemaal zitten om weer iets op de gevoelige plaat te schieten
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Hoe staat het er mee?
is er al een mei ronde?
Totaal aantal Berichten: 230
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
In ‘t passant nog es zeggen dat het zonde zou zijn om dit leuke topic te laten verdwijnen..
We willen nog steeds verder doen hoor!
Is dit leuke onderwerp een stille dood gestorven???
Erg jammer want ik heb erg genoten van alle foto’s!!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zoals je misschien in het klaagtopic hebt gelezen, ben ik momenteel aan het proberen mijn domein te verhuizen naar een echte webhoster ipv Lycos.
Als dit achter de rug is, en ik zie er weer even tijd voor, dan pak ik het zeker weer op!
Nee sorry had ik nog niet gelezen.
Succes iig met het verhuizen van je domein!!