Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Volgens mij is een schuif-kanteldak in de GTI helemaal niet standaard. Wel regelmatig als accessoire ingebouwd. Misschien dat dit standaard is geworden op de latere versies? Mijn GTI had wel een schuifdak, maar dat was zeker geen originele.
GTI had in Nederland geen electrisch schuifdak standaard.
Syb-Sosef schreef:Ja precies: groene GTI’s zijn blijkbaar dus ook zeer zeldzaam volgens jullie. En als je er eentje vind, is het in Belgie of zoals deze errug duur. Daarom was ik dus ook van plan een motor en eigenlijk de gehele kabelboom om te zetten van een GTI. Het enige wat ik dan niet heb ik het open dak. (wat als ik het goed heb in elke GTI zit?)
Het is iets makkelijker zoeken denk ik. Alleen blijft het dan hopen dat de motor nog goed is…
En de geschiedenis leert: zelfs citroen-garages willen nog wel eens een GTI (waar achteraf blijkt dat alleen een retourslangetje lek is) weg doen voor 150 euries… (ja en daar haal ik dan niet de motor uit, alleen het complete interieur en de kabelboom voor o.a. electr ramen )
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Er staan op dit moment erg veel 16v’s te koop. Allemaal hebben ze wel wat, maar dat hoort bij de leeftijd.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.