2 van de 39
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Yke’s 2400 GTI 1980
trxke
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1357
Geregistreerd: 08-01-2005

- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Gepost: 18 augustus 2007 10:49 AM
  [ # 16 ]
ernst23 schreef:

@trxke Bedoel je dan net iets groter dan het gat van het schuifdak, dus alleen waar het gat zit? Of de gehele dakplaat van A tot D stijl?

Als je foto’s hebt misschien eens plaatsen? Ik ben zeer nieuwsgierig en er zijn genoeg mensen die iets met deze tips kunnen Wink

ernst, ik heb het over de gehele dakplaat , vanaf de voorruit tot aan de achterruit.
Deze 2 moet je er trouwens ook uithalen anders kan je er niet aan beginnen (dat was ik vergeten te schrijven)

Foto’s heb ik wel ergens maar het zullen er niet veel zijn, tijdens zo’n werken vergeet ik meestal de camera Laughing

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 18 augustus 2007 12:07 PM
  [ # 17 ]

ik heb eens een Rover SD1 gezien, die ook dak ellende had.

de eigenaar was creatief geworden, en had het dak dichtgelast ,en vlak geplamuurt.
daarna heeft ie een Sky dakbekleding eroverheen geplakt…

zag er eigenlijk best leuk uit, en alleen vanbinnen kon je nog een deel van het schuifdak zien…

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 19 augustus 2007 03:46 PM
  [ # 18 ]

Ja, dat heb ik ook wel eens bedacht, goed droog maken, zorgen dat de roest niet verder komt met roeststoppers, en een vinyl dak erover. kost iets van € 750 geloof ik. lijkt mij best een redelijke optie. Maar ik ga toch eerst repareren proberen.

Ik heb het gisteren nog eens goed bekeken en de roest lijkt zich te beperken tot de rubberrand. Eerst maar een weg dremelen en kijken hoe ver het gekomen is.

Dat rubber zit helemaal vol barstjes. zijn daar nog alternatieven voor, of bestaat er al een antirimpel créme voor?

Y

Profiel  
 
--Arne--
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 144
Geregistreerd: 08-06-2007

Gepost: 19 augustus 2007 09:41 PM
  [ # 19 ]
yke schreef:

Dat rubber zit helemaal vol barstjes. zijn daar nog alternatieven voor, of bestaat er al een antirimpel créme voor?

Y

In dat geval moet je zeker niet de hydraterende versie hebben Razz

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 27 augustus 2007 02:20 AM
  [ # 20 ]

Ha, Ha, zeker geen oil of oelee nee. Very Happy

ik ben weer wat verder, kijk, dit bleef er van het verrotte balkje over


en zo ziet de onderkant er nu uit

en dit klinkt duidelijk te sportief..

Maar mijn besluit staat vast, Deze wordt het en de andere gaat in de verkoop.. binnenkort een ad voor een cx 20 pallas in gris espadon

groeten Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 27 augustus 2007 08:22 PM
  [ # 21 ]

waarom hou je ze niet beide Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 27 augustus 2007 08:54 PM
  [ # 22 ]
citroenc2 schreef:

waarom hou je ze niet beide Wink

betaal jij de stallingskosten en de rest?

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 27 augustus 2007 08:55 PM
  [ # 23 ]
kreazyV8wuppo schreef:
citroenc2 schreef:

waarom hou je ze niet beide Wink

betaal jij de stallingskosten en de rest?

mvgr wupke Wink

niet naar geld kijken de auto is zo goed als belasting vrij verder is het dus alleen apk en verzekkering en dan lpg Wink

ik rij toch ook 4 autos Twisted Evil

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 27 augustus 2007 08:58 PM
  [ # 24 ]

jij rijdt NOG wel vier auto’s, maar als je straks gaat verhuizen….

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 27 augustus 2007 09:02 PM
  [ # 25 ]
garagestmarien schreef:

jij rijdt NOG wel vier auto’s, maar als je straks gaat verhuizen….


dan blijven er altijd 3 over maar ik probeer de 4 over tehouden want als ik verhuis dan geef ik de 16v weg zolang Wink

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 28 augustus 2007 03:34 PM
  [ # 26 ]

Tja,de wup heeft gelijk, stalling, geld en tijd..Ik heb ook nog een familie die wat aandacht wil.  Smile
Dan kan ik beter mijn resources op één auto concentreren. En de smalspoor GTI is nou eenmaal de mooiste van allemaal in mij ogen.. Cool
Maar mocht er dus iemand trek in een 2 liter van 83 hebben (met stalling in Den Haag!) dan stuur maar een PB tje.
Y

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 28 augustus 2007 04:35 PM
  [ # 27 ]

Krijg je die stalling erbij als je hem koopt?

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 29 augustus 2007 12:27 PM
  [ # 28 ]

Nee, dat kan ik maar beter goed uitleggen hé? Wink
De auto heeft een plek in de stalling en die is over te nemen..50 eurie p/m

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 29 augustus 2007 01:22 PM
  [ # 29 ]

Poeh, echt Randstadtarieven. Ik stal mijn caravan in Brabant voor 185 euro per jaar…

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 11 april 2010 12:08 PM
  [ # 30 ]

clean

zo, ff een topic afstoffen! Ik heb geloof ik al twee jaar niet meer in dit topic geschreven, maar goed, er zit schot in de zaak!

Ik heb de auto al weer drie jaar in mijn bezit, en langzaam begint de spuiter in zicht te komen! daarvoor is een heleboel gebeurd. kokerbalkje vervangen,

nieuwe HD leidingen gemaakt en geplaatst,


een stuk of tien gaten dichtgelast




Een plaatwerker gevonden die het werkelijk op een prachtige manier glad krijgt:

en een prachtig interieur opgeknapt


Het huidige probleempje is het schuifdak. Het is nog goed, roestplekjes weggewerkt, maar nu moet het gespoten worden..weet iemand een manier om het eruit te halen zonder de hele hemel eruit te pulken? Eigenlijkhoeft alleen de achterse rubber van het dakje af om de spuiter voldoende toegang e geven..

tips iemand?

oh, en hoe pas ik de topic titel aan?

Groet
Yke

Profiel  
 
 
2 van de 39
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook