wow die gele cannes werkelijk schitterend
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Gevonden in het boek ‘Citroën, un génie d’avance’ van Dominique Pagneux, uitgeverij ETAI: Een gele en een groene. Geen idee hoe die kleuren heten, jaune urine ofzo?
Zelf had ik een rode die vanzelf in twee weken tijd altijd weer transformde in vaalroze, maakte niet uit hoe hard ik poetste
Totaal aantal Berichten: 359
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
WOW!
Schitterend die kleurige wagens in die hoekige grijze betonnen landschappen!
Ik zal mijn grijze Bix eens in een fleurig maaiveld zetten met rode groene en gele bloempjes ...
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
McDean schreef:dat groene is vert cali.. beerpeet of XBXG waar blijft die feuteu?
Zo dan
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Die kleur geel heb ik nog nooit gezien, zeker niet in de co,binatie met die bumpers.
Bij mij in de buurt heeft ooit een BX in een gouden kleur rondgetourd.
Kicken, die harde kleuren. Jammer dat er geen oranje is geleverd.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Oranje is wel geleverd op de 1:43 BX modelletjes van Norev evenals geel, groen, blauw, rood, wit, zwart, zilver, etc. en die zijn er ook allemaal in ‘t echt geweest. Zou me niks verbazen als het eerste productiejaar van de BX nog meer kleurgeheimen met zich meedraagt…
t’Is ook een tijdsbeeld, die kleuren. Ik zag laatst een ouwe Koot en Bie aflevering, circa 1985, en in het straatbeeld waren veel knalgele, -groene en -oranje wagens te zien. Metallic zag je toen nog bijna niet, nu is alles zo’n beetje metallic.
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
nou, wie geeft ons het definitieve overzicht van alle niet-grijze kleuren die op de serie 1 werden geleverd?
Toevallig heb ik ook echt wat met oranje, maar dat dachten jullie al/ ik had vroeger ook een GS break in die kleur ...
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
en beerpeet, je groenige wagen is schitterend hoor! Dank voor het posten van de foto. Maar dat felle groen is het toch ook niet.
@hogervp: heel even off-topic, maar is dat origineel leer dat jij in jouw auto hebt zitten? Ziet er erg mooi uit!
Qua BX kleuren staat mij nog een paarsblauwe metallic kleur helder voor de geest, wij hadden een 19 TZI in die kleur! En daarvoor een bordeauxrode niet metallic 19 D (type 1). Het mooie aan type 1 was dat je verschillende kleuren dashboards had (in ieder geval grijs, blauw en lichtbruin), zodat er al snel heel wat unieke auto’s rondreden!
Type 1 had ook nog een mooie grijsgroene kleur, een metallic…
We beginnen met 198.000 km….
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
maartenbokslag schreef:nou, wie geeft ons het definitieve overzicht van alle niet-grijze kleuren die op de serie 1 werden geleverd?
Toevallig heb ik ook echt wat met oranje, maar dat dachten jullie al/ ik had vroeger ook een GS break in die kleur ...
Ik heb hier voor me liggen twee kleurenlijsten met stalen van modeljaar 1984 en 85.
Niet metaal:
Beige Colorado
Blanc Meije
Bleu Lagune
Jaune Cedrat ( dat wist ik ook niet)
Rouge Vallelunga
Vert Tuileries
Beige Impala
Bleu Navy
Blanc Crémant
Rouge Délage
Metaal:
Beige Sloughi
Bleu Argenté
Gris Neptune
Gris Perle
Sable Doré
Beige Spinx
Bleu Romantique
Gris Renard
Noir
Vert Cali
Wanneer er vraag naar is wil ik ze nog wel even scannen.
Jeroen
Ben nu eigenlijk wel heel benieuwd!
We beginnen met 198.000 km….
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
toniclight schreef:maartenbokslag schreef:nou, wie geeft ons het definitieve overzicht van alle niet-grijze kleuren die op de serie 1 werden geleverd?
Toevallig heb ik ook echt wat met oranje, maar dat dachten jullie al/ ik had vroeger ook een GS break in die kleur ...Ik heb hier voor me liggen twee kleurenlijsten met stalen van modeljaar 1984 en 85.
Niet metaal:
Beige Colorado
Blanc Meije
Bleu Lagune
Jaune Cedrat ( dat wist ik ook niet)
Rouge Vallelunga
Vert TuileriesBeige Impala
Bleu Navy
Blanc Crémant
Rouge Délage
Metaal:Beige Sloughi
Bleu Argenté
Gris Neptune
Gris Perle
Sable DoréBeige Spinx
Bleu Romantique
Gris Renard
Noir
Vert CaliWanneer er vraag naar is wil ik ze nog wel even scannen.
Jeroen
Ja ja ja!
Inscannen zou fantastisch zijn!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
dank je wel, jeroen. dat zijn nog eens leuke plaatjes.
zag ooit zo’n stalenboekje voor interieurstoffen voor de ds. stikleuk om te hebben, maar ze vroegen er een prijs voor, daar kan je een complete en gekeurde, goedgekeurde ds voor kopen.