Dutch Steph schreef:
In 2002? ...toen was jouw auto nog nieuw en dan meteen een nieuwe Com2000?
idd de mijn is van maart’02 en heeft in oktober’02 een nieuwe Com2000 gehad.
de link naar dat belgische forum werkt momenteel niet.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Onze C5 dateert van 2004. Dus zeker al tot dan gevoelige COM2000. Waarschijnlijk (hopelijk) is dit pas verbeterd in de phase 2.
fftopic
Tussen haakjes even een vraagje dat niks terzake doet maar mij te binnen schiet door bovenstaande regel te schrijven:
Waarom zegt men bij de C5 phase 2 en bij de Xantia type 2??
Always Smile
Double Chevron schreef:
fftopic
Tussen haakjes even een vraagje dat niks terzake doet maar mij te binnen schiet door bovenstaande regel te schrijven:Waarom zegt men bij de C5 phase 2 en bij de Xantia type 2??
.
verduidelijk je vraag eens?
Double Chevron schreef:
fftopic
Tussen haakjes even een vraagje dat niks terzake doet maar mij te binnen schiet door bovenstaande regel te schrijven:Waarom zegt men bij de C5 phase 2 en bij de Xantia type 2??
Geen idee, maar een C5 ‘phase 2’ wordt ook wel C5 II, C5 type 2, nieuwe C5, C5 Facelift genoemd…
voor een Xantia is dat neem ik aan niet anders, persoons gebonden dus!
overigens gebruikt citroen de benaming C5 II, voor de C5 met de ‘snelle’ koplampen
Dutch Steph schreef:eviltwin schreef:de mijne heeft in 2002 een nieuwe Com2000 gehad en sindsdien geen problemen…
(waar is dat afkloppen emotikonnetje als je dat nodig hebt )
overigens gaan ze in de p307 ook stuk, dus het ligt niet aan de C5, of aan PSA maar aan de toeleverancier (Valeo?)
In 2002? ...toen was jouw auto nog nieuw en dan meteen een nieuwe Com2000?
[edit]Ik heb overigens begrepen, dat de gevoelige Com2000 destijds gemaakt werd door Delphi. De Valeo-versie is niet of minder gevoelig voor storing, klopt dat? Bron: http://www.vtm.be/auto/forum/ Dan is het belangrijk om erachter te komen tot wanneer deze gevoeilige Com2000 werd geproduceerd.[/edit]
ik heb een ph2 van 2005 en ik heb ook na 1 jaar een nieuwe com gekregen.
de hendel van het knipperlicht (naar links) kwam bij flauwe bochten niet meer terug naar zijn neutrale stand
[super off topic]van de Xant is er zelfs iets wat met Ph.III aangeduid wordt [/super off topic]
verder heb ik nooit het idee gekregen dat de C5 Ph.II echt beter is dan de Ph.I. De problemen die er zijn/waren, zijn hetzij al lopend tijdens de Ph.I opgelost of worden/werden per auto aangepakt. Geen fundamentele wijzigingen dus.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:[super off topic]van de Xant is er zelfs iets wat met Ph.III aangeduid wordt [/super off topic]
verder heb ik nooit het idee gekregen dat de C5 Ph.II echt beter is dan de Ph.I. De problemen die er zijn/waren, zijn hetzij al lopend tijdens de Ph.I opgelost of worden/werden per auto aangepakt. Geen fundamentele wijzigingen dus.
welke dan ken alleen type 1a en 1b en type 2
PjotrBlom schreef:Double Chevron schreef:
fftopic
Tussen haakjes even een vraagje dat niks terzake doet maar mij te binnen schiet door bovenstaande regel te schrijven:Waarom zegt men bij de C5 phase 2 en bij de Xantia type 2??
Geen idee, maar een C5 ‘phase 2’ wordt ook wel C5 II, C5 type 2, nieuwe C5, C5 Facelift genoemd…
voor een Xantia is dat neem ik aan niet anders, persoons gebonden dus!
overigens gebruikt citroen de benaming C5 II, voor de C5 met de ‘snelle’ koplampen
Azo, dus het maakt niet uit wat je zegt eigenlijk. Ik dacht al dat er een systeem in zat of zo.
Always Smile