netjes
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Gefeliciteerd! Wacht je trouwens echt 13 maanden met je nieuwe banden? Ik heb die aantekening ook (zijn ook echt niet best meer), maar ga er voor de winter toch maar eens andere onder gooien.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
gefeliciteerd met je nieuwe apk
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
B_iks schreef:Gefeliciteerd! Wacht je trouwens echt 13 maanden met je nieuwe banden? Ik heb die aantekening ook (zijn ook echt niet best meer), maar ga er voor de winter toch maar eens andere onder gooien.
Dank jullie. Ja, ik ga er nog even mee wachten. Ik heb het met mijn vorige BX gepresteerd om 2 jaar achter elkaar over dezelfde banden een aantekening te krijgen
En ik wil ze wel vervangen, maar gevaarlijk zijn ze zeer zeker nog niet en ik heb er gewoon nog geen geld voor
Eveneens ben ik tevens ook.
netjes hoor
alleen jammer van dat roestgat .. maar dat zal ook wel niet zo´n storm lopen. Ik had het er vandaag nog met mijn vader over dat hij net zo goed in dat ding had kunnen gaan rijden ...
Citroën D Special 1970
knäckor schreef:B_iks schreef:Gefeliciteerd! Wacht je trouwens echt 13 maanden met je nieuwe banden? Ik heb die aantekening ook (zijn ook echt niet best meer), maar ga er voor de winter toch maar eens andere onder gooien.
Dank jullie. Ja, ik ga er nog even mee wachten. Ik heb het met mijn vorige BX gepresteerd om 2 jaar achter elkaar over dezelfde banden een aantekening te krijgen
En ik wil ze wel vervangen, maar gevaarlijk zijn ze zeer zeker nog niet en ik heb er gewoon nog geen geld voor
die aantekeningen moet je met een korel zout nemen bij me cx kreeg ik bij invoer ook een aantekening 4 jaar later is er nog niks gebeurd
maar mooi dat je weer verder mag tuffen!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
- C5 2.0 16v HDi Break
Dank juliie allen. Het blijft een fijn idee dat ik me daar een jaar geen zorgen over hoef te maken
En om het maar even te vieren een foto van mijn trouwe bakbeest:
Op het vakatieadres in Couvin, België
- C5 2.0 16v HDi Break
bartus schreef:Je trouwe beest laat zich niet graag zien geloof ik
Nu weer wel
- C5 2.0 16v HDi Break
Gisteren weer een heel kleine knutsel gedaan die mij veel plezier op gaat leveren. De auto ging altijd een beetje moeizaam in zijn 2. Zeg maar met beleid ertegenaan drukken en dan doordrukken. Vooral met terugschakelen was dat wel eens lastig. Nou stond mijn pook ook altijd wat te veel naar mij toegericht, maar ik dacht dat ik dat van bovenaf zo goed als niet kon afstellen door de HD-pomp die in de weg zit, maar dat viel erg mee. In 5 minuten was ik klaar en nu schakelt de BX weer als een nieuwe Ik geniet er nu elke keer van als ik de auto in de 2 mag zetten
Je pook afstellen is dus een absolute aanrader. Er zijn vast forummers die mij dit van tevoren hadden kunnen vertellen, maargoed
citroenc2 schreef:knäckor schreef:B_iks schreef:Gefeliciteerd! Wacht je trouwens echt 13 maanden met je nieuwe banden? Ik heb die aantekening ook (zijn ook echt niet best meer), maar ga er voor de winter toch maar eens andere onder gooien.
die aantekeningen moet je met een korel zout nemen bij me cx kreeg ik bij invoer ook een aantekening 4 jaar later is er nog niks gebeurd
Zucht… citroenC2, denk s ff na, ze zetten dat niet voor de grap erop, het is voor je eigen veiligheid…
Emiel
sommige mensen moeten het eerst ervaren hebben BX19TRS, voordat ze het geloven
Autofan schreef:sommige mensen moeten het eerst ervaren hebben BX19TRS, voordat ze het geloven
<tegelwijsheid>“Veiligheid te duur? Probeer eens een ongeval!”</tegelwijsheid>
Ich bin ein Breaker
- C5 2.0 16v HDi Break
Iemand wilde mij wat geven wegens verleende en nog te verlenen hulp. Nou had nog wat in de auto zitten wat mij een doorn in het oog was:
Dus heb ik Marten na-geaapt en een Brodit proclip met telefoon-specifieke houder besteld Erg netjes al zeg ik het zelf:
Zit erg stevig, ik vind het nog steeds wonderbaarlijk dat Brodit een clip levert specifiek voor een auto die al 13 jaar niet meer gemaakt wordt. Maar ik vind het niet erg
knäckor schreef:Zit erg stevig, ik vind het nog steeds wonderbaarlijk dat Brodit een clip levert specifiek voor een auto die al 13 jaar niet meer gemaakt wordt. Maar ik vind het niet erg
Daar stond ik ook van te kijken. Mij bevalt de houder echt prima! Goed voorbeeld goed doet volgen