Aangezien er in het forum gezocht weinig activiteit is zet ik mijn topic ook nog even in dit forum als dat mag Als iemand wat heeft, dan hoor ik het wel!
Hallo,
Aankomende zaterdag koop ik een waarschijnlijk een ZX furio, hier zit een beetje schade aan. Wat ik dan nodig heb:
Het gaat om 2e type ZX, eind 94
Bumper voor (furio)
Spatscherm bestuurderskant
Knipperlicht bestuurderskant
Motorkap (Nieuwe type)
De koop zal waarschijnlijk wel doorgaan, auto is technisch 100% is mij verteld. Wil even weten wat de reperatiekosten zijn… Heb je wat spullen dan is het voor 75% zeker verkocht maar dat zal ik aankomende zaterdag dan meteen laten weten in deze topic.
Groetjes,
Peter
Voor het geval iemand TS wil wijzen op de onderdelen die ik heb: het knipperlicht wat bij mij ligt is voor de passagierszijde.
Jos van der Voort
Ik zoek de spullen die ik nodig heb voor bestuurderszijde,
Dat bedoelde ik dus
Jos van der Voort
Ik heb de ZX gekocht! Schade valt mee en ben zaterdag meteen naar de autosloop geweest. Ik heb een voorbumper, een spatscherm en kreeg er een spoiler bij voor €35,-
Koplamp (dubbele koplamp)
Knipperlicht bestuurderskant
Motorkap (Nieuwe type)
Dit is wat ik nog zoek, wie wat heeft laat het maar even horen. Zal binnenkort even wat foto’s plaatsen.
Als iemand BTW nog wat leuke velgen heeft, mogen opknappers zijn, dan heb ik daar ook wel belangstelling bij.
En oh ja mijn toeter doet het niet, weet iemand waar die zit onder de motorkap???
Wat voor kleur moet de kap zijn?
Is dat zo 1 met een grill?
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Ik heb alle onderdelen al, kan een slotje op deze topic.
Bedankt voor jullie reactie’s
Bij deze een slotje, de volgende keer als je iets zoekt, graag een topic in het “gezocht” gedeelte openen.