georgeskawa schreef:hello everybody, ‘t blijft akelig stil bij Citroën wat betrefd hun nieuwe kleur zwart (perla nera) die de oude kleur zwart ( obsidien) vervangt.
Keb ‘m dus in die kleur besteld maar kweet nog altijd niet hoe die kleur er nu eigenlijk uitziet (ja ok, ‘t is zwart, dat vermoedde ik al )
Heeft iemand een link of tip waar ik meer over die nieuwe kleur te weten kan komen, thanks.
toevallig heb ik een folder van de C-Crosser meegenomen vanbij de dealer.
en het zwart van de C-Crosser heet perlé.
zal het dat zwart zijn?
ronama schreef:georgeskawa schreef:hello everybody, ‘t blijft akelig stil bij Citroën wat betrefd hun nieuwe kleur zwart (perla nera) die de oude kleur zwart ( obsidien) vervangt.
Keb ‘m dus in die kleur besteld maar kweet nog altijd niet hoe die kleur er nu eigenlijk uitziet (ja ok, ‘t is zwart, dat vermoedde ik al )
Heeft iemand een link of tip waar ik meer over die nieuwe kleur te weten kan komen, thanks.toevallig heb ik een folder van de C-Crosser meegenomen vanbij de dealer.
en het zwart van de C-Crosser heet perla.
zal het dat zwart zijn?
perla is dat geen koffie
citroenc2 schreef:perla is dat geen koffie
sorry typ foutje ops:
perlé
ronama schreef:citroenc2 schreef:perla is dat geen koffie
sorry typ foutje ops:
perlé
geef nie overkomt mij ook erg vaak wel erg mooi de c crosser
eviltwin schreef:Texter schreef:Ik zou best weleens een C6 in Bleu Tivoli willen zien.
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=171934&postdays=0&postorder=asc&start=31
u vraagt wij draaien
Hehe leuk ja, maar die komt toch echt niet in de buurt van het blauw van de C4 Picasso. Nek hernia blauw.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Nekherniablauw???
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Ja…of je kijkt heel snel om te zien wat voor blauw monster er zojuist in je ooghoek verschijnt of je knikt uit een reflex je hoofd opzij om het vooral niet te hoeven zien
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ach, wat betreft dat laatste: ik mag dat wel, een beetje kleur op onze grauwe wegen.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Wij hebben voor fulminator grijs gekozen. Omdat de achterlichten in die kleur mooi uitkomen. Obsidien noir was ook in de running, maar wij vreesden dat een dagelijkse wasbeurt dan aan de orde zou zijn.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Hey,
Volgens dat ik begrijp,aangezien de levertijd,heb jij ook een stockwagen gekozen?
En de mijne is gelijk: dus ook een stockwagen en in grijs Fulminator! maar als ik de stocklijst zag,dan was er veruit niets anders in stock,dan Obsidien zwart en Fulminator grijs.
Speedybritt schreef:Wij hebben voor fulminator grijs gekozen. Omdat de achterlichten in die kleur mooi uitkomen. Obsidien noir was ook in de running, maar wij vreesden dat een dagelijkse wasbeurt dan aan de orde zou zijn.
En met donkergrijs anthraciet zou dat anders zijn ??
Als u eens wist…
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
In mijn ervaring is Fulminator verrassend genoeg niet heel erg besmettelijk..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:In mijn ervaring is Fulminator verrassend genoeg niet heel erg besmettelijk..
+1
grijs anthracit,
donkerrood (rouge mandarin of dat ook voor rouge profond geldt?),
donkergroen (vert vega)
en zilvergrijs (gris aluminium) zijn in mijn ervaring weinig besmettelijk
zwart
ganache
en bleu mauritius daarentegen…daar zie je alles op.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Toch jammer dat elke C6 die je tegenkomt grauw of donkerblauw is.
Ik mis toch wel wat lichte “sprankelijke” kleuren .
Het typische CX type2 probleem.
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik zie vaker een CX type 2 in het wit dan een type 1
Lichtblauw en licht zilvergrijs zie ik ook vrij vaak