Hoi,
Heeft iemand al een oplossing bedacht voor het airco-controlelampje/schakelaar dat bijna geen verschil laat zien bij aan/uit?
Sterker lampje of zo?
Citroën-? It’s life Jim, but not as we know it!
Totaal aantal Berichten: 1184
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
He,
bij mijn moeder in haar Xant is het ook bijna niet te zien. Zeker niet als de zon er op staat, als je hem dus ook nodig hebt….
Ik heb wel een oplossing, maar of je dat wil… Koop een XM! Daar is het wel duidelijk!
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
is een veel voorkomend probleem vaak wil een ander lamje wel even helpen of een nieuwe knop
Bestaan er dan sterkere lampjes(meer vermogen) voor?het lijkt me niet dat ze zwakker worden na verloop van tijd.
Gorilla schreef:Bestaan er dan sterkere lampjes(meer vermogen) voor?
volgens mij wel ledlampjes geloof ik
En waar koop je die?
Totaal aantal Berichten: 1184
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
even zonder gekheid, is er echt een oplossing voor? Ik zie wel verschil tussen aan en uit maar dat is erg klein. Met de achterruitverwarming precies hetzelfde.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
kijk even op de xantiaclub en gebruik de zoekfunctie er is 1 en ander over geschreven
Ga ik doen.Bedankt alvast.
Ik lees dat er 12v ledjes bestaan.Lijkt me een prima idee.Ga ik proberen ipv een nieuw lampje.
Wordt vervolgd.
Er zit inmiddels een groen hoogrendement ledje in gesoldeerd met een weerstandje in serie.
Ipv het groen/zwartgeblakerde plastic “dingetje” dus.
De originele weerstand die je ziet zitten in de schakelaar heb ik losgeknipt (met dank aan adam76 vh xantiaclubforum) en nu brandt hij alleen als hij aanstaat.En hoe! Wat een bult licht geven die dingen.Dus als het erg zonnig is(en dan gebruik je de aico het meest) kun je hem erg goed zien.
“s nachts zou het wat fel zijn maar dan staat hij toch meestal uit en bovendien zit hij voor het zicht verborgen achter je stuur.
Ik ben klaar