open deur vignet
rik jongeneelen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 137

Gepost: 31 augustus 2007 03:20 PM

ik heb een openduervignet uit een sloper en de hele kabelboom heb ik ook ik heb zelf een 1.4 palais zonder de vignet of de kabels ervan kan ik dit systeem in mijn eigen bx leggen zonder problemen of is dit erg moeilijk

mvg rik jongeneelen

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 31 augustus 2007 03:34 PM
  [ # 1 ]

volgens mij heb jij dan de complete kabelboom nodig die ook naar de deuren gaan maar dat kan ik mis hebben Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 31 augustus 2007 04:39 PM
  [ # 2 ]

Re: open deur vignet

rik jongeneelen schreef:

ik heb een openduervignet uit een sloper en de hele kabelboom heb ik ook ik heb zelf een 1.4 palais zonder de vignet of de kabels ervan kan ik dit systeem in mijn eigen bx leggen zonder problemen of is dit erg moeilijk

mvg rik jongeneelen

Bij een auto met open-deur-detectie zitten schakelaars in de deursloten, de lampjes werken niet via de schakelaars van de binnenverlichting zoals velen denken. Dus het is een hoop werk. Ik ben een aardige hobbyist (?) maar dat zou mij te veel werk zijn Smile

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 819

Gepost: 01 september 2007 10:32 AM
  [ # 3 ]

de sensoren zitten idd in de deursloten (het mechanisme) en je moet de complete intrieur kabelboom (die over de bodem loopt en in je deuren uitkomt) van een uitvoering erin leggen die deze optie heeft (tzi/gti). In het dashbord loopt maar een klein stukje maar zonder de rest heb je er niets aan..

suc6 Wink

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 01 september 2007 04:20 PM
  [ # 4 ]

ik zou er niet aan beginnen, ik heb laatst met onschatbare hulp de kabelboom van een digit in een GT gezet, en het is een hoop werk. je zal een groot deel van het interieur er uit moeten halen, en dan moet je de kabelboom nog goed er in leggen. en dan nog de slotmechanismes omzetten. je kan een del van de kabelboom toevoegen maar dan heb je die puzzel weer, en moet je nog steeds de hele bups demonteren en monteren.  en als je dan alleen maar als verschil hebt dat je zo’n schermpje werkend hebt….

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 819

Gepost: 01 september 2007 11:46 PM
  [ # 5 ]

Je moet idd heel je intrieur eruit halen om die kabelboom te leggen, dus je bent er een dagje mee zoet. Het is wel allemaal plug en play in principe.

Ik heb het zelf dus ook gedaan dus ik weet wat een klote werk het is om alleen al die sloten te vervangen Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook