Wat een prachtige locatie en wat een schitterende dag!
De opkomst leek groter dan ooit.
Hierbij mijn dank aan allen die dit najaarsevenement hebben georganiseerd en weer tot een succes hebben gemaakt.
groet,
Marten
Totaal aantal Berichten: 1452
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Merde,
Iemand was me voor, ik dacht (hoopte) de eerste te zijn met foto’s.
In ieder geval was alles weer perfect ! Het regende alleen een beetje op de terugweg.
Ik moest er natuurlijk even bij zijn. Nog FF een goed gevoel voor de auto kweken voor we vrijdagavond 1000 km gaan rijden. Vrouw en kind mee, nog FF bijgepraat met Joep Sanders, locatie bewonderd en natuurlijk alle DSen. De opkomst was volgens mij ver boven verwachting, en ik had zelden zoveel 1e neus auto’s bij elkaar gezien. Ook veel Cabrio’s, maar ik had er daar al eerder veel van bij elkaar gezien. Veel kijkplezier :
Bart
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Re: Heeswijk: het was weer een zéér geslaagd najaarsevenemen
Marten schreef:Wat een prachtige locatie en wat een schitterende dag!
De opkomst leek groter dan ooit.Hierbij mijn dank aan allen die dit najaarsevenement hebben georganiseerd en weer tot een succes hebben gemaakt.
groet,
Marten
het ziet er inderdaad mooi uit. de ds is immers de mooiste auto ooit, maar ik maak me zorgen om je derde foto. hoe weten kinderen van die leeftijd het verschil te zien tussen een auto waar dat op mag en een auto van iemand die daar helemaaaaaaaaaaaal niet op zit te wachten?
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Mooie plaatjes.
Ging dit van de DS-club uit? Zag ook wat andere merken.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 403
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Hallo,
Ook ik vond het zeer geslaagd. Er was genoeg te zien, vooral de parkeerplaatsen vind ik altijd erg interessant. Elke keer sta ik weer van te kijken hoeveel ds-en er zijn en mensen naar zulke dagen komen.
Hier een link (die het hopelijk doet) met daarop wat fotos.
http://www.mijnalbum.nl/Album=GCM8EKPT
Groet giel
Ps. welke regio is volgend jaar aan de beurt?
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Het was weer Top.
Weeral zo goed als geen belgen aanwezig! Jammer want het is toch telkens weer de moeite.
Mooie foto’s, ik heb er ookj een paar geschoten ter plaatsen zal deze vanavond uploaden ..
Dit was mijn eerste club dag en moet zeggen na deze ZEKER niet mijn laatste!, was een geslaagde middag waarbij ik veel heb kunnen opsteken als nog geen ID/DS rijder, de mensen waaren vriendelijk als ik met vragen kwam, ook het kastel was de moeite waard om te bekijken.
Guy
Mijn DS—> http://www.mijnalbum.nl/Album=7MAOESVD
heeswijk was super :d
heerlijk om zoveel schoonheden op wielen bij elkaar te zien
en ik mag zeggen…er waren belgen aanwezig mijzelf inclusief
http://s180.photobucket.com/albums/x1/josthefox/heeswijk/
enkele pics….rest komt nog
i life my live one DS at a time…
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
citrods schreef:Het was weer Top.
Weeral zo goed als geen belgen aanwezig! Jammer want het is toch telkens weer de moeite.
Als al die Belgen nu eens wat beter geinformeerd werden hée,dan zouden er ook meer zijn!! Waar stond dit vermeld? wie organiseerde dit evenement? De Nederlandse ID/DS club?
Dan doe ik even mijn mening uit de doeken:Ik ben ook lid van de Nederlandse SM club,en bij ieder evenement,krijgen wij een brief en een mail met vraag voor deeneming! Ik ben ook lid van de Nederlandse ID/DS club,maar daar moet je letter per letter het boekje LA BOMBE lezen,en lees je ergens over,dan heb je pech,want,oei! ik had het niet gezien
http://gallery.zoom.nl/image/616193/html/1024/
http://gallery.zoom.nl/image/616285/html/1024/
Het was inderdaad gaaf.
Tja en aan de voorgaande schrijver. Hoe kan het je ontgaan zijn zou ik bijna zeggen
Ik weet niet of ik mijn foto’s zo kan plaatsen. Ik probeer het even.
[/img]
joskefox schreef:
en ik mag zeggen…er waren belgen aanwezig
4 belgische DS’sen gezien, inclusief die van mijzelf.
ik zag er ook een paar.
Zie hier een belgisch exemplaar aan het begin.
Filpmje eindigd bij mijn familiale.
Het was echt geweldig.
Super locatie
heerlijk weer
Nog nooit zoveel Snoeken bij elkaar gezien
Polleke, ook mooie foto’s
Je hebt nog gezinsleden van me op de foto gezet ook -foto 8
Erg leuk om alle foto’s van iedereen te bewonderen.
Harold Kappers schreef:Polleke, ook mooie foto’s
Je hebt nog gezinsleden van me op de foto gezet ook -foto 8
Erg leuk om alle foto’s van iedereen te bewonderen.
Heee das lachu, maar dat ben ik toch echt zelf op mijn foto. Of ben je toevallig mn broer
wellicht hap ik nu (vast) , maar toch voor de goede orde…........het gaat om een paar “kleine"mensen op de achtergrond.
Jou zou ik niet tot mijn familie willen rekenen.