Ik heb begrepen dat die Honda Aad van Toor’s eigen auto was.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
XMTurboCT schreef:Tja ik heb die overstap ook nooit zo begrepen, mss was de Rancho toen al uit productie…
Die klapogen deden het.
Jeroen
toniclight schreef:XMTurboCT schreef:Tja ik heb die overstap ook nooit zo begrepen, mss was de Rancho toen al uit productie…
Die klapogen deden het.
Jeroen
hadden ze een Murena moeten nemen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Murena zou een betere keuze zijn idd…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Murena zou een betere keuze zijn idd…
Mag vast geen caravan trekken
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Qua motor wel, maar de rest?
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Ik was vandaag onderweg naar Den Haag toen ik ter hoogte van Leiden ineens achter een hele mooie Blauwgroene Renault 25 kwam te rijden. Als ik geen Citroën zou rijden, dan vrijwel zeker een Renault 25, dus ik ben er achter gaan hangen om te genieten van die mooie wagen. Maar de Renault ging steeds rustiger rijden en 95 werd mij toch wat te gek, dus ben ik er rustig langs gegaan… blijkt dat die man inhield om mij langs te zien komen. Hij zat me al helemaal op te wachten vanuit zijn linker buitenspiegel en toen ik langszij kwam hebben we vrolijk gezwaaid naar elkaar.
O, wat heb ik alweer zin in La Fête des Limousines.
Haha, hier hetzelfde. Ik heb niks met Renault, maar zo’n 25 lijkt me echt niet te versmaden.
In de jaren ‘80 waren er drie auto’s die ik helemaal te gek vond: Citroën CX, Renault 25 en Renault Espace. Later ontdekte ik dat die eerste twee allebei door Robert Opron waren ontworpen (en die derde ook, maar daar ben ik niet zeker van)
Maar ik ben nog steeds wel gecharmeerd van Renault. De huidige Megane en Laguna zou ik best willen rijden. En van de oudere modellen bijvoorbeeld de 5 of beter nog de 5 Alpine ( ). Nou ja, ik kan alle Renault modellen die mij aanspreken wel gaan opnoemen, maar dat wordt een hele lange lijst.
he dan lijk je op mij ben ook renault gek en mis me renault nog steeds eigelijk
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
jaco schreef:len rijden. En van de oudere modellen bijvoorbeeld de 5 of beter nog de 5 Alpine
:smt123
Dat is toch nog wel een droom hoor!
Met deze auto heb ik toch wel één van mijn eerste en heftigste auto-herinnering gehad!
Ik kan me herinneren dat misschien wel bijna 25 jaar geleden (ik was dus een jaar of 4) we aan het kamperen waren (ik met m`n ouders en m`n broer) in Z-frankrijk en we aan het wandelen waren in een dorpje rond het middaguur, het was daar dus uitgestorven. We liepen voorbij een zijstraatje en ik kijk het straatje in en wat zie ik daar staan…. Een monster van een auto! Dat was dus een turbo 2! Ik zal het nooit vergeten, dat maakte zo`n ontzettend indruk…. Maar ja, dromen is ook leuk
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
jaco schreef:
O, wat heb ik alweer zin in La Fête des Limousines.
o, was je daar? ik was er ook met jacqueline. gezien????
toniclight schreef:Murena zou een betere keuze zijn idd…
Mag vast geen caravan trekken
Jeroen
zoveel zou die caravan ook niet gewogen hebben hoor, als die clown erin zat was die natuurlijk wel dubbel zo zwaar….
Afgelopen donderdag gespot in Cires-les-Mello (Frankrijk), deze schattige Peugeot 104:
Deze Porsche stond in Gouvieux, maar welk type is dit nu? ops:
Een zeldzame Maserati Bora, gespot in een parkeergarage in Parijs:
Iets minder zeldzaam, maar daarom niet minder leuk, is deze donkerblauwe Ferrari Mondial:
Een Peugeot 404 cabriolet, schandalig hoe iemand zo’n mooie zeldzame auto in Parijs parkeert. Helaas zat er veel roest op en zat ie vol met kleine Parijse deukjes…
Een auto die in Nederland bijna geheel is uitgestorven, maar die in Frankrijk nog rijdt, is de Renault 5:
En nog een Renault 5, maar dan in 5-deurs:
Een oude Land Rover in Gouvieux:
Een blauwe Jaguar E-type op de A13 bij Overschie:
Een Ford F620 uit 1957 op LPG, als ex-brandweerauto, gespot op de A4 bij Leiden:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
porsche 356 coupe