hoi ik heb bij mijn kachelprintplaatje kortsluiting gemaakt en zo mijn dashboard verlichting uitgeschakeld doet nu niets meer maar alle controle lampjes doen het nog wel wat zou dit kunnen zijn de lampjes die ik eruit hebben gehaald waren niet doorgebrand
groeten rik
Zekering ?
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik denk eerder de regelbare weerstand, je weet wel: die onder je stuurkolom waarmee je de verlichting kunt dimmen. Je kan hem gewoon doorverbinden en dan weet je het. Succes
Eveneens ben ik tevens ook.
het is niet de weerstand en niet de zekering dus wat het dan is
Op de weerstand kun je meten of er spanning aanwezig is….........
ik kan je garanderen dat het je dashbord verlichtingsdimmer is, die sneuveld als eerste als je sluiting maakt bij de lampjes
Jdt Geplaatst: 02 Sep 2007 16:30 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
ik kan je garanderen dat het je dashbord verlichtingsdimmer is, die sneuveld als eerste als je sluiting maakt bij de lampjes
makkelijk te controleren verbind de stekker gewoon ff door dan weet je het zeker.
ik had ook sluiting gemaakt op die print en jawel m’n weerstand was ook overleden.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Let wel dat je het niet ziet aan de weerstand, dus niet denken oh hij is niet zwart dus hij is niet kapot
op http://www.citroenbx.nl onder kopje techniek staat een precieze uitleg met fotos erbij
groeten rik
je moet het even weten, maar is goed te doen.
staat goed beschreven in de haynes, die volgens mij ook wel ergens online rondvliegt