Citroën Saxo
Bouwjaar: 2002
Brandstof: Benzine
Motor: 1.1 Heb batterij vervange nadat de oude het niet meer deed ,nu werkt de toerenteller temperatuur en brandstofpeil niet meer.
De snelheidsmeter doet het nog net zoals de verkliklampjes.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?
Heb de auto wel gestart met startkabels heeft dat er ites mee te maken?
Groetjes en alvast bedankt
Heb batterij vervangen nadat de oude het niet meer deed ,nu werkt de toerenteller temperatuur en brandstofpeil niet meer.
zekeringetje gesprongen misschien??
Massa kabel al gecontroleerd, je heb hier aan gezeten omdat de accu vervangen is.
Trek anders een extra massakabeltje vanaf de min van de accu naar de motor, of gewoon een startkabel op de min en het andere eind op het ophangpunt v/d motor.
ZX1.4i schreef:Massa kabel al gecontroleerd, je heb hier aan gezeten omdat de accu vervangen is.
Trek anders een extra massakabeltje vanaf de min van de accu naar de motor, of gewoon een startkabel op de min en het andere eind op het ophangpunt v/d motor.
mischien, maar wij hebbeh heel veel saxo`s lopen op men werk, en ik heb het nog nooit voorgehad , we hebben wel eens hetzelfde probleem gehad met een saxo, maar dit ging na 3 dagen weer voorbij, en alles werkt nu nog steeds, wel raar..
Ze hebben me vertelt dat het wel eens de spannings stabilisator kon zijn die defect is.
Waar vindt ik deze en hoe kan ik hem controleren?
Heb batterij vervangen nadat de oude het niet meer deed ,nu werkt de toerenteller temperatuur en brandstofpeil niet meer.