18 van de 39
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

Wat zag jij vandaag rijden? (NON-CIT) deel 4
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 03 september 2007 10:10 PM
  [ # 256 ]
jaco schreef:

In de jaren ‘80 waren er drie auto’s die ik helemaal te gek vond: Citroën CX, Renault 25 en Renault Espace. Later ontdekte ik dat die eerste twee allebei door Robert Opron waren ontworpen (en die derde ook, maar daar ben ik niet zeker van) Cool

Je hebt echt smaak Jaco. Toch wil ik je rijtje aanvullen met de grote Renaults uit mijn jeugd: de R20 en R30 en ook de R18. Misschien dat de 18 niet zo opvallend is, maar oh oh wat een heerlijk luxe meubilair in die wagen. De R16 is net van voor mijn tijd, helaas want dat is toch een prachtige trendsetter geweest. Nou ja, ik begin maar niet over mijn voorliefde voor bepaalde Peugeots, het wordt allemaal zo off-topic…..

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
Gepost: 03 september 2007 10:14 PM
  [ # 257 ]
citroenc2 schreef:

porsche 356 coupe Wink

Coupé

Staat toch even netter.
Enne, Wout, ik heb nog een Peugeot 104 gehad. heerlijk karretje maar met karakter. Bijna een BX.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 03 september 2007 10:15 PM
  [ # 258 ]

hoe doe je dat die streep erop zetten Surprisedops:

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 03 september 2007 10:15 PM
  [ # 259 ]

En even ter informatie, de eerste Espace was oorspronkelijk een BX Monocorps maar Citroën zag er niet veel in en verkocht het ontwerp aan Renault Wink

volgens mij zat het zo, correct me if i’m wrong.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 03 september 2007 10:18 PM
  [ # 260 ]
citroenc2 schreef:

hoe doe je dat die streep erop zetten Surprisedops:

bijvoorbeeld met Alt + 130, alt toets ingedrukt houden en dan 130 in toetsen.  het kan ook door bijvoorbeeld dit teken: ’ eerst in te tikken en dan de e erachteraan.

suc6!

Iemand nog doneren?

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 03 september 2007 10:19 PM
  [ # 261 ]

bedankt Wink

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10298

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 03 september 2007 10:30 PM
  [ # 262 ]
XBXG schreef:
c5breakhdi schreef:
XBXG schreef:

Een Nederlandse Ford Capri in de buurt van Hasselt (België):

Dat is geen Capri, maar een Granada Coupé

Surprisedops:

Bedankt!

Enig idee welk model die Cadillac is?

Dat is geen Caddy, maar een Lincoln uit de seventies…. Cool

Citroen!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 03 september 2007 10:33 PM
  [ # 263 ]
citroenc2 schreef:

porsche 356 coupe Wink

Danku.  Wink

hogervp schreef:
jaco schreef:

In de jaren ‘80 waren er drie auto’s die ik helemaal te gek vond: Citroën CX, Renault 25 en Renault Espace. Later ontdekte ik dat die eerste twee allebei door Robert Opron waren ontworpen (en die derde ook, maar daar ben ik niet zeker van) Cool

Je hebt echt smaak Jaco. Toch wil ik je rijtje aanvullen met de grote Renaults uit mijn jeugd: de R20 en R30 en ook de R18. Misschien dat de 18 niet zo opvallend is, maar oh oh wat een heerlijk luxe meubilair in die wagen. De R16 is net van voor mijn tijd, helaas want dat is toch een prachtige trendsetter geweest. Nou ja, ik begin maar niet over mijn voorliefde voor bepaalde Peugeots, het wordt allemaal zo off-topic…..

Patrick

Hier nog zo’n Renault-fan. Dit is het enige topic waarin ik dat mag zeggen.  Laughing
Ik droomde altijd al van een Renault 11 17GTD, en dat doe ik overigens nog steeds. Daarnaast vind ik de Renault 16 een van de mooiste auto’s allertijden.
Daarentegen zijn er maar weinig Peugeots die mij kunnen bekoren, al zijn er wel uitzonderingen, zoals de 304 Coupé S, de 403 en de 504.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 03 september 2007 10:37 PM
  [ # 264 ]
DriverD schreef:
XBXG schreef:

Enig idee welk model die Cadillac is?

Dat is geen Caddy, maar een Lincoln uit de seventies…. Cool

Waarom staat er dan een Cadillac-logo op de achterklep?

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 03 september 2007 10:44 PM
  [ # 265 ]

Waar zie je een Caddy-logo? Is gewoon een heeele dure Ford (lees Lincoln)...

Citroen!

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten

- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 03 september 2007 10:52 PM
  [ # 266 ]
Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 03 september 2007 10:53 PM
  [ # 267 ]

Ah, bedankt. Ik dacht er vanaf een afstand een Cadillac-logo in te zien.  Surprisedops:
Nou ja, ik ben ook niet zo’n kenner/liefhebber van Amerikaanse auto’s.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6126

Gepost: 04 september 2007 12:13 AM
  [ # 268 ]
citroenc2 schreef:

he dan lijk je op mij ben ook renault gek en mis me renault nog steeds eigelijk Sad

Ik had het nog nooit zo bekeken, ik zie mezelf als Citroëngek (Citrofiel vind ik zo’n stom woord). Maar nu je het zo zegt, misschien ben ik ook wel Renaultgek. JA, ik ben Renaultgek Exclamation  Wink

garagestmarien schreef:
jaco schreef:

O, wat heb ik alweer zin in La Fête des Limousines. Very Happy

o, was je daar? ik was er ook met jacqueline. gezien????

De editie van 2004 had ik gemist, maar in 2006 was ik er wel (met de C6 die voor het hotel geparkeerd stond). Ik zou eens in mijn foto’s moeten kijken of Jaqueline mij is opgevallen. Ik kan me in ieder geval wel een witte break herrinneren. De volgende editie (als het goed is 2008) ben ik er zeker weer bij.

hogervp schreef:

Patrick

Haha, we hebben in ieder geval in grote lijnen dezelfde smaak.  Very Happy Ik zei al dat het geen zin had om alles op te noemen, dat zou een hele waslijst worden. Naar de R16, R18, R20 en R30 mogen zeker niet ontbreken. Very Happy
Joh, jij zou volgend jaar zeker ook naar La Fête des Limousines moeten komen; al die prachtige grote Renaults, Citroëns en Peugeots bij elkaar. Cool

XBXG schreef:

Hier nog zo’n Renault-fan. Dit is het enige topic waarin ik dat mag zeggen.  Laughing
Ik droomde altijd al van een Renault 11 17GTD, en dat doe ik overigens nog steeds. Daarnaast vind ik de Renault 16 een van de mooiste auto’s allertijden.
Daarentegen zijn er maar weinig Peugeots die mij kunnen bekoren, al zijn er wel uitzonderingen, zoals de 304 Coupé S, de 403 en de 504.

Jaaaa, die 17 ook Cool En wat Peugeots betreft ben ik ook heel erg gecharmeerd van de 505 en de 305.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 04 september 2007 02:07 AM
  [ # 269 ]
jaco schreef:

Haha, we hebben in ieder geval in grote lijnen dezelfde smaak.  Very Happy Ik zei al dat het geen zin had om alles op te noemen, dat zou een hele waslijst worden. Naar de R16, R18, R20 en R30 mogen zeker niet ontbreken. Very Happy
Joh, jij zou volgend jaar zeker ook naar La Fête des Limousines moeten komen; al die prachtige grote Renaults, Citroëns en Peugeots bij elkaar. Cool

XBXG schreef:

Jaaaa, die 17 ook Cool En wat Peugeots betreft ben ik ook heel erg gecharmeerd van de 505 en de 305.

Ik wilde vorige keer al gaan, maar daar kwam iets tussen helaas. Volgende keer ga ik zeker.

Ik mis in het P rijtje nog de 404, ook zo’n prachtbak. Btw, voor de sportievelingen onder ons een R15 en R17?? Enne, ik heb een zwak voor de Fuégo.

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 04 september 2007 02:09 AM
  [ # 270 ]

ik zag een invicta, soort racemonster met engels nummerbord en links stuur. geen idee wat het is

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

18 van de 39
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook