KADETT
die Matra zie ik hier nog wel eens staan maar de ES
sorry ops:
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
patje74 schreef:Citro78 schreef:Bij deze gestemd
Ik ook, maar niet op de bx… ops:
Ik ook niet…
Porsche 928….
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Waarschijnlijk had niemand het verwacht, maar ik heb op de BX gestemd
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Rene van Maren schreef:KADETT
Welke admin geeft deze mod even een ban?
Nee, je moet op de BX stemmen
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
mssl schreef:knäckor schreef:Waarschijnlijk had niemand het verwacht, maar ik heb op de BX gestemd
Helaas zo’n type 1 he
Is ook leuk, een type 1!
Eveneens ben ik tevens ook.
Ik kon niet eens op de Morris Ital stemmen, of op de Skoda 130.
Heb maar op de BX gestemd dus.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
ik heb gister 20 mensen weten opte trommelen om ook de bx te stemmen incl mij dus dat zijn er 21 bij!!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De mods laten het massaal afweten!
Maareh… vertel eens, wat was jouw keuze?
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Audi Coupé..... Wat een ralleymonster destijds!
Gr Martijn
Ik ontdekte dit forum pas zojuist omdat ik meestal alleen het BX-forum lees, en daar het onderwerp nu ook aangekaart werd. Het was NB mijn bedoeling om het zelf onder de aandacht te brengen. Uiteraard heb ik op de BX gestemd voor de jaren ‘80.
Wat me van het hart moet is dat de heren redacteuren van anwbAuto er soms een beetje een rommeltje van maken. In de anwb Autokrant van twee weken geleden stond als kandidaat voor de jaren ‘70 geen 2CV maar een Dyane (overigens met z’n introductie in 1967 aanzienlijk meer jaren ‘70 dan een Eend, zelfs met rechthoekige koplampen) afgebeeld en ontbrak de Renault 5 in het overzicht.
Ik ben het met anderen op dit forum eens dat fossielen als de Kever, Mini en Eend eigenlijk niet representatief zijn voor het decennium, maar men heeft zich waarschijnlijk laten leiden door de in die jaren nog vrij grote populariteit (alsook nieuwe verkrijgbaarheid) van die auto’s.
De voorselectie komt voor alledrie de decennia tamelijk arbitrair over; waarschijnlijk is het hele gebeuren vooral een kapstok voor de afdeling marketing…
Met citrogroeten,
JR
BXcited
BX 19 TZI gris graphite métallique (feitelijk bouwjaar 1991, 1e toelating 1992)
Voorheen BX 16 TRI (1987)
Menno. schreef:patje74 schreef:De mods laten het massaal afweten!
Maareh… vertel eens, wat was jouw keuze?de Volvo 480
oow zo,, ff mn leesbril gepakt ,dan zie ik het wat beter
mvgr wupke
ik zie nu ook dat hij gelijk heeft, de ES is hebbenswaardig
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
BXbink schreef:Ik ontdekte dit forum pas zojuist omdat ik meestal alleen het BX-forum lees, en daar het onderwerp nu ook aangekaart werd. Het was NB mijn bedoeling om het zelf onder de aandacht te brengen. Uiteraard heb ik op de BX gestemd voor de jaren ‘80.
Wat me van het hart moet is dat de heren redacteuren van anwbAuto er soms een beetje een rommeltje van maken. In de anwb Autokrant van twee weken geleden stond als kandidaat voor de jaren ‘70 geen 2CV maar een Dyane (overigens met z’n introductie in 1967 aanzienlijk meer jaren ‘70 dan een Eend, zelfs met rechthoekige koplampen) afgebeeld en ontbrak de Renault 5 in het overzicht.
Ik ben het met anderen op dit forum eens dat fossielen als de Kever, Mini en Eend eigenlijk niet representatief zijn voor het decennium, maar men heeft zich waarschijnlijk laten leiden door de in die jaren nog vrij grote populariteit (alsook nieuwe verkrijgbaarheid) van die auto’s.
De voorselectie komt voor alledrie de decennia tamelijk arbitrair over; waarschijnlijk is het hele gebeuren vooral een kapstok voor de afdeling marketing…Met citrogroeten,
JR
Dat viel mij ook al op ja, in het krantje zag ik idd een Dyane, en op internet opeens een 2cv. Zo is dat met best veel auto’s.. :S
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”